Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold

Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu
Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit
novou láhev v moderním designu. Vystavení zdobí originální jutový pytel se směsí třech
voňavých bylin, které se používají při maceraci.
Vystavení představuje vedle přepracovaného designu láhve Fernetu Stock i novou příchuť
Honey. „Chtěli jsme maximálně zviditelnit novou podobu láhve, což se podařilo. Vystavení
splnilo naše interní očekávání, a navíc se setkáváme s velmi pozitivními ohlasy z trhu,“
vysvětluje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager ve společnosti Stock.
Při výrobě jsme použili kombinaci kartonu a plastu a do horní části regálu jsme umístili model
nově tvarované láhve, který prosvěcuje nafialovělá aura. Vystavení dominuje a lze ji vidět
z dálky. Láhve na vystavení stojí v kaskádovitém rozmístění, takže dobře vyniknou a
zákazníkům se snadněji odebírají.
Stylovým doplňkem je jutový pytel se třemi druhy sušených bylin, které se při výrobě likéru
používají. Nejenže vůně bylinek zpříjemňuje zákazníkům nákup, ale také upozorňuje
na přírodní složení Fernetu Stock.
Cílem je oslovit několik smyslů zákazníka naráz, a vytvořit tak multisenzorický zážitek. „Chtěli
jsme do vystavení zakomponovat byliny, abychom podtrhli čistě přírodní složení produktu,
které je jedním z hlavních pilířů komunikace značky,“ říká Dana Bičovská ze společnosti
Stock.
Vystavení během dvou měsíců naleznete ve 13 prodejnách řetězce Makro. Podobné
vystavení je k vidění také v 27 hypermarketech Albert ze skupiny Ahold.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






