Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí zvířata Purina od společnosti Nestlé připravuje ke dni koček aktivity pro nakupující téměř ve všech řetězcích. V Globusu byla snaha vytvořit aktivitu na míru spojenou se slevovou knížkou. „Globus často dává více prostoru k realizaci. Chceme být hraví, protože takoví majitelé koček jsou. Proto jsme se rozhodli udělat kočičí party,“ popisuje vznik projektu Lenka Vašutová, Trade Marketing Manager Nestlé Purina. S týdenním vystavením byla spojena dlouhodobá letáková akce trvající 4 měsíce využívající kuponovou knížku se slevami na každý týden.

Kategorie domácích mazlíčků je obecně specifická emocemi, a právě u koček se s nimi dobře pracuje. Nestlé proto z představených návrhů zvolilo myšlenku kočičího světa. Vystavení je pojato jako velká kočičí prolézačka. Zajímavé je, že je celá jen z kartonu, což ukazuje, co vše se z tohoto materiálu dnes dá vyrobit. Dostali jsme na starost design a instalaci na 14 prodejnách řetězce. Projekt byl časově náročný, na realizaci bylo od zadání do instalace 5 týdnů. O to více byla důležitá dobrá koordinace všech stran.
Záměrem vystavení bylo přilákat cílovou skupinu majitelů koček. Tomu je přizpůsobena štědrá velikost podporující viditelnost a dominanci celé aplikace v prostředí hypermarketů. „Chtěli jsme nakupující motivovat, aby u vystavení strávili co nejvíce času. K tomu slouží fotografie a další detaily, které nabádají k prohlédnutí vystavení ze všech stran,“ říká Zdeňka Ryšavá z Trade marketingu Nestlé Purina. Záměrem bylo zprostředkovat zákazníkům promoční akci originálním a zábavným způsobem. Slevy jsou dostupné pouze s kupony, které si lidé vyzvedli v týdnu dne koček. „Měli jsme v úmyslu umožnit zákazníkům plánovat předem. Globus je totiž místem nákupu na týden nebo i delší dobu. A to právě umožnila slevová knížka,“ vysvětluje Zdeňka Ryšavá.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pin It on Pinterest

Share This