Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí zvířata Purina od společnosti Nestlé připravuje ke dni koček aktivity pro nakupující téměř ve všech řetězcích. V Globusu byla snaha vytvořit aktivitu na míru spojenou se slevovou knížkou. „Globus často dává více prostoru k realizaci. Chceme být hraví, protože takoví majitelé koček jsou. Proto jsme se rozhodli udělat kočičí party,“ popisuje vznik projektu Lenka Vašutová, Trade Marketing Manager Nestlé Purina. S týdenním vystavením byla spojena dlouhodobá letáková akce trvající 4 měsíce využívající kuponovou knížku se slevami na každý týden.

Kategorie domácích mazlíčků je obecně specifická emocemi, a právě u koček se s nimi dobře pracuje. Nestlé proto z představených návrhů zvolilo myšlenku kočičího světa. Vystavení je pojato jako velká kočičí prolézačka. Zajímavé je, že je celá jen z kartonu, což ukazuje, co vše se z tohoto materiálu dnes dá vyrobit. Dostali jsme na starost design a instalaci na 14 prodejnách řetězce. Projekt byl časově náročný, na realizaci bylo od zadání do instalace 5 týdnů. O to více byla důležitá dobrá koordinace všech stran.
Záměrem vystavení bylo přilákat cílovou skupinu majitelů koček. Tomu je přizpůsobena štědrá velikost podporující viditelnost a dominanci celé aplikace v prostředí hypermarketů. „Chtěli jsme nakupující motivovat, aby u vystavení strávili co nejvíce času. K tomu slouží fotografie a další detaily, které nabádají k prohlédnutí vystavení ze všech stran,“ říká Zdeňka Ryšavá z Trade marketingu Nestlé Purina. Záměrem bylo zprostředkovat zákazníkům promoční akci originálním a zábavným způsobem. Slevy jsou dostupné pouze s kupony, které si lidé vyzvedli v týdnu dne koček. „Měli jsme v úmyslu umožnit zákazníkům plánovat předem. Globus je totiž místem nákupu na týden nebo i delší dobu. A to právě umožnila slevová knížka,“ vysvětluje Zdeňka Ryšavá.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This