Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.
Firma Nestlé, která bonbony JOJO v tuzemsku prodává, využila této příležitosti k otestování, který z POS prvků zafunguje lépe. „Hledali jsme způsob, jak nakupující v obchodech zaujmout co nejpoutavější formou. Proto jsme se rozhodli pro tradičnější typ vystavení s okouzlujícím plyšákem a modernější s inovativním hologramem,“ vysvětluje Anna Růžičková z Nestlé, která má tento projekt na starosti.
Po umístění paletových vystavení se ukázalo, že obě cesty byly správné. „U plyšového papouška se zastavují děti, aby si ho mohly pohladit. Hologram zase upoutá vizuálně pozornost jejich i jejich rodičů,“ popisuje Anna Růžičková.
Zaujme plyšák i holografická projekce
Hrdinou obou vystavení je papoušek ara. Lidé ho znají z televizní reklamy i dalších POS materiálů, připravovaných pro in-store během posledních dvou let.
Prvnímu typu paletového ostrova dominuje 70centimetrový plyšový papoušek ara, kterého jsme propracovali do nejmenších detailů. Ve spodní části regálu pak podněcuje chuť na bonbony barevná omotávka. Ta se vyskytuje i u druhého typu vystavení s hologramem, jenž představuje vizuálně atraktivní a moderní POS prvek, kterého si povšimne téměř každý kolemjdoucí.
Holografický panel překvapí přehráním reklamního videospotu s papouškem. Opatřili jsme ho také 3D předsazenými prvky a světelným logem, které vizuální atraktivitu paletového vystavení ještě zvyšují.
Paletové ostrovy byly zhotoveny v počtu několika desítek kusů. Určeny jsou výhradně pro prodejny řetězce Albert, kde budou propagovat vystavené zboží necelý měsíc. „Od prvního dne instalací do prodejen nám obchodní zástupci hlásí velkou spokojenost. Také vzhledem k pozitivním reakcím od zákazníků mohu říct, že vystavení splňuje naše očekávání. Podle prvních výsledků průzkumu, který jsme si nechali zpracovat, pozitivně hodnotilo vystavení 80 procent nakupujících, kteří kolem něj prošli,“ uzavírá Anna Růžičková. Kromě kladných ohlasů u zákazníků si povšimli tohoto projektu také odborníci z oboru. V soutěži POP STAR mu dali vysoké hodnocení, a ostrov s papouškem se tak stal realizací měsíce.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






