Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Firma Nestlé, která bonbony JOJO v tuzemsku prodává, využila této příležitosti k otestování, který z POS prvků zafunguje lépe. „Hledali jsme způsob, jak nakupující v obchodech zaujmout co nejpoutavější formou. Proto jsme se rozhodli pro tradičnější typ vystavení s okouzlujícím plyšákem a modernější s inovativním hologramem,“ vysvětluje Anna Růžičková z Nestlé, která má tento projekt na starosti.

Po umístění paletových vystavení se ukázalo, že obě cesty byly správné. „U plyšového papouška se zastavují děti, aby si ho mohly pohladit. Hologram zase upoutá vizuálně pozornost jejich i jejich rodičů,“ popisuje Anna Růžičková.

Zaujme plyšák i holografická projekce

Hrdinou obou vystavení je papoušek ara. Lidé ho znají z televizní reklamy i dalších POS materiálů, připravovaných pro in-store během posledních dvou let.

Prvnímu typu paletového ostrova dominuje 70centimetrový plyšový papoušek ara, kterého jsme propracovali do nejmenších detailů. Ve spodní části regálu pak podněcuje chuť na bonbony barevná omotávka. Ta se vyskytuje i u druhého typu vystavení s hologramem, jenž představuje vizuálně atraktivní a moderní POS prvek, kterého si povšimne téměř každý kolemjdoucí.

Holografický panel překvapí přehráním reklamního videospotu s papouškem. Opatřili jsme ho také 3D předsazenými prvky a světelným logem, které vizuální atraktivitu paletového vystavení ještě zvyšují.

Paletové ostrovy byly zhotoveny v počtu několika desítek kusů. Určeny jsou výhradně pro prodejny řetězce Albert, kde budou propagovat vystavené zboží necelý měsíc. „Od prvního dne instalací do prodejen nám obchodní zástupci hlásí velkou spokojenost. Také vzhledem k pozitivním reakcím od zákazníků mohu říct, že vystavení splňuje naše očekávání. Podle prvních výsledků průzkumu, který jsme si nechali zpracovat, pozitivně hodnotilo vystavení 80 procent nakupujících, kteří kolem něj prošli,“ uzavírá Anna Růžičková. Kromě kladných ohlasů u zákazníků si povšimli tohoto projektu také odborníci z oboru. V soutěži POP STAR mu dali vysoké hodnocení, a ostrov s papouškem se tak stal realizací měsíce

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This