POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními
Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.
Firma Nestlé, která bonbony JOJO v tuzemsku prodává, využila této příležitosti k otestování, který z POS prvků zafunguje lépe. „Hledali jsme způsob, jak nakupující v obchodech zaujmout co nejpoutavější formou. Proto jsme se rozhodli pro tradičnější typ vystavení s okouzlujícím plyšákem a modernější s inovativním hologramem,“ vysvětluje Anna Růžičková z Nestlé, která má tento projekt na starosti.
Po umístění paletových vystavení se ukázalo, že obě cesty byly správné. „U plyšového papouška se zastavují děti, aby si ho mohly pohladit. Hologram zase upoutá vizuálně pozornost jejich i jejich rodičů,“ popisuje Anna Růžičková.
Zaujme plyšák i holografická projekce
Hrdinou obou vystavení je papoušek ara. Lidé ho znají z televizní reklamy i dalších POS materiálů, připravovaných pro in-store během posledních dvou let.
Prvnímu typu paletového ostrova dominuje 70centimetrový plyšový papoušek ara, kterého jsme propracovali do nejmenších detailů. Ve spodní části regálu pak podněcuje chuť na bonbony barevná omotávka. Ta se vyskytuje i u druhého typu vystavení s hologramem, jenž představuje vizuálně atraktivní a moderní POS prvek, kterého si povšimne téměř každý kolemjdoucí.
Holografický panel překvapí přehráním reklamního videospotu s papouškem. Opatřili jsme ho také 3D předsazenými prvky a světelným logem, které vizuální atraktivitu paletového vystavení ještě zvyšují.
Paletové ostrovy byly zhotoveny v počtu několika desítek kusů. Určeny jsou výhradně pro prodejny řetězce Albert, kde budou propagovat vystavené zboží necelý měsíc. „Od prvního dne instalací do prodejen nám obchodní zástupci hlásí velkou spokojenost. Také vzhledem k pozitivním reakcím od zákazníků mohu říct, že vystavení splňuje naše očekávání. Podle prvních výsledků průzkumu, který jsme si nechali zpracovat, pozitivně hodnotilo vystavení 80 procent nakupujících, kteří kolem něj prošli,“ uzavírá Anna Růžičková. Kromě kladných ohlasů u zákazníků si povšimli tohoto projektu také odborníci z oboru. V soutěži POP STAR mu dali vysoké hodnocení, a ostrov s papouškem se tak stal realizací měsíce.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY