Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak,...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. Komunikační agentura Dago tak k právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris připravila pro Coca-Colu hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.
Firma Nestlé, která bonbony JOJO v tuzemsku prodává, využila této příležitosti k otestování, který z POS prvků zafunguje lépe. „Hledali jsme způsob, jak nakupující v obchodech zaujmout co nejpoutavější formou. Proto jsme se rozhodli pro tradičnější typ vystavení s okouzlujícím plyšákem a modernější s inovativním hologramem,“ vysvětluje Anna Růžičková z Nestlé, která má tento projekt na starosti.
Po umístění paletových vystavení se ukázalo, že obě cesty byly správné. „U plyšového papouška se zastavují děti, aby si ho mohly pohladit. Hologram zase upoutá vizuálně pozornost jejich i jejich rodičů,“ popisuje Anna Růžičková.
Zaujme plyšák i holografická projekce
Hrdinou obou vystavení je papoušek ara. Lidé ho znají z televizní reklamy i dalších POS materiálů, připravovaných pro in-store během posledních dvou let.
Prvnímu typu paletového ostrova dominuje 70centimetrový plyšový papoušek ara, kterého jsme propracovali do nejmenších detailů. Ve spodní části regálu pak podněcuje chuť na bonbony barevná omotávka. Ta se vyskytuje i u druhého typu vystavení s hologramem, jenž představuje vizuálně atraktivní a moderní POS prvek, kterého si povšimne téměř každý kolemjdoucí.
Holografický panel překvapí přehráním reklamního videospotu s papouškem. Opatřili jsme ho také 3D předsazenými prvky a světelným logem, které vizuální atraktivitu paletového vystavení ještě zvyšují.
Paletové ostrovy byly zhotoveny v počtu několika desítek kusů. Určeny jsou výhradně pro prodejny řetězce Albert, kde budou propagovat vystavené zboží necelý měsíc. „Od prvního dne instalací do prodejen nám obchodní zástupci hlásí velkou spokojenost. Také vzhledem k pozitivním reakcím od zákazníků mohu říct, že vystavení splňuje naše očekávání. Podle prvních výsledků průzkumu, který jsme si nechali zpracovat, pozitivně hodnotilo vystavení 80 procent nakupujících, kteří kolem něj prošli,“ uzavírá Anna Růžičková. Kromě kladných ohlasů u zákazníků si povšimli tohoto projektu také odborníci z oboru. V soutěži POP STAR mu dali vysoké hodnocení, a ostrov s papouškem se tak stal realizací měsíce.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY