Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Zvolil formu soutěže, v níž lidé mohli vyhrát Volkswagen T-Roc. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Vystavení v obchodech plnilo hlavně edukativní funkci. „Prostřednictvím soutěže jsme chtěli lidi poučit, proč by v autě nemělo balení žvýkaček nikdy chybět. Při řízení udržují pozornost, a pokud se člověk chystá na osobní nebo pracovní schůzku, tak se pro osvěžení hodí mít žvýkačky vždy po ruce,“ vysvětluje poselství kampaně Petr Galkaněvič, Trade Marketer CZ&SK ze společnosti Mars.

Zprávu o hlavní výhře soutěže i poselství celé kampaně umocňuje nejviditelnější prvek vystavení – zmenšenina Volkswagenu T-Roc. Chtěli jsme vytvořit jeh nejvěrnější miniaturu včetně zaoblených tvarů. Jenže lepenka, která na vystavení převládá, se špatně ohýbá a tvaruje. Proto si výroba zmenšeniny vyžádala speciální postupy. Využili jsme drátěnou maketu v životní velikosti, podle níž jsme miniaturu vymodelovali snadněji. Veškerý vývoj modelu jsme konzultovali s centrálou Volkswagenu v Německu, aby co nejvíc odpovídal skutečnosti.

Model poutá pozornost točícími se koly, které pohání malý motor na baterie. Zákazníkovy oči okamžitě postřehnou také blikající LED diody na obou stranách miniatury. Právě pohyblivostí modelu a světelnými efekty jsme maximalizovali vizuální atraktivitu vystavení, které zvyšuje rozpoznatelnost v prodejně a zdůrazňuje prezentované žvýkačky Orbit.

Věrohodnost dodává imitace pohybu auta i silnice pod ním. V pozadí vystavení, kterých bylo vyrobeno kolem stovky kusů, se tyčí obrázek horské krajiny. „Všechno dohromady vyvolává v nakupujících emoce spojené s výletem ve vyhraném autě. Spojitost se soutěží podtrhují rovněž jednoduché nápisy, které zákazníka přímo směřují k tomu, jak může vystavený vůz vyhrát,“ doplňuje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.

Česko-slovenská kampaň, která oslovovala veřejnost nejen na prodejnách Tesco a Globus, skončila na konci června. „V průběhu celé kampaně jsem obdržel samé pozitivní reakce. Vystavení si oblíbili jak prodejci, tak zákazníci. Šlo o skvělý projekt, který posunul exekuci dočasných vystavení na česko-slovenském trhu opět o krok kupředu,“ dodává Petr Galkaněvič.

Těší nás, že jsme mohli na projektu pracovat s klientem Mars, který se nebojí do českého prostředí in-store komunikace vnést odvážnější prvky, jež jsou standardem zatím spíše na západ od našich hranic.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This