Originální Metaxa party

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako obývací pokoj pro pořádání domácích party přímo v centru města. Pro klienta jsme vytvořili 3D endcapy a stojany, kterými kampaň v řetězci Tesco na Slovensku podporuje.
Ze spotřebitelského průzkumu naší společnosti v České republice vyplývá, že jsou u zákazníků stále více v oblibě domácí party, a proto jsme se rozhodli zprostředkovat jim zcela jedinečný zážitek. In-store vystavení propagující kampaň mělo zákazníka zaujmout a probudit chuť zažít něco nového,“ říká Aneta Vadóczová, trade marketing specialist z Rémy Cointreau.

Navrhli a realizovali jsme výrazný 3D endcap, který celý koncept představuje. Dominantním prvkem vystavení je nápadná, kontrastní grafika s lahví Metaxy ve vizuálním centru a slogan „Odporúča každý okrem susedov“. Celý koncept je doplněn o zásobu lahví Metaxy umístěných přímo ve stojanu, a také jednoduchou grafikou přibližující proces přípravy dobrého domácího večírku. Nápadné 3D vystavení a LED podsvícení má zákazníky na první pohled zaujmout a vyvolat u nich pocit, že se jedná o něco výjimečného. Při návrzích jsme vycházeli z klíčových vizuálů agentury Made by Vaculik.
Na mobilní kontejner Metaxa Partyhaus o velikosti 33 m2, který pohodlně pohostí 10 lidí a zajistí jim vše, co je na dobré party třeba, láká po celém Slovensku 55 stojanů v prodejnách řetězce Tesco. Netradiční a dokonalou „domácí“ party mohou zákazníci vyzkoušet po celé léto až do září na Kamenném náměstí v Bratislavě. Více o kontejneru naleznou zájemci na www.partyhaus.sk.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Další články

Pin It on Pinterest

Share This