Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Společně se společností Remy Cointreau jsme pro podzimní akci značky Jägermeister vytvořili design, který jsme adaptovali na různé velikosti dle požadavků jednotlivých maloobchodních ploch. Hlavní dominantou je „origami“ jelen ze speciálně ohýbané desky, který ve scénografii celého vystavení navozuje atmosféru ladící ke značce.
Celkové provedení podtrhují také umělé větve stromů s listím v podzimních barvách. Vše je ještě zvýrazněno kombinací oranžových a bílých LED světelných efektů. „Chtěli jsme navázat na loňský úspěch vystavení, kde byl také použit model jelena. Cílem bylo dosáhnout překvapení zákazníků originálním vzhledem a prémiovým image, což se nám podařilo splnit,“ říká František Beneš, Trade Marketing Specialist Off Trade Rémy Cointreau. Vystavení je určeno zákazníkům středního věku a působí na posun komunikace od důrazu na „namražení“ ke smyslu pro rebelství a německou dokonalost. Na správné servírování se však nezapomnělo: „Součástí vystavení je speciální mrazák, ze kterého si zákazníci mohou láhve odebírat v případě, kdy je potřebují namražené například na večírek,“ dodává František Beneš. Použita je také dřevěná kůra v květináčích, do nichž jsou vsazeny umělé rostliny. Její vůně umocňuje podzimní atmosféru a dotváří dojem spojení s přírodou, jež značka razí. Součástí rozmanité a na detailech zpracování postavené realizace je i prosvětlená nika s 3D lahví. V místě prodeje je vystavení doplněné o další navigační prvky, například rukávy na bezpečnostní brány a podlahové samolepky navigující zákazníky k paletovému vystavení.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






