Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty.

Nový koncept display systému již tradičně vznikal v rámci systému DAGO CIS (Complex in-Store Solution) ve snaze maximalizovat efektivitu in-store komunikace fotoaparátů. Hlavním cílem bylo získat pozornost zákazníka, zaujmout ho k interakci s vystavenými produkty a motivovat ho k jejich koupi. Nový koncept vystavení fotoaparátů má zároveň za úkol podpořit dojem prémiovosti a kvality jednotlivých značek, zajistit snadný přístup a manipulovatelnost s reálnými produkty a pobízet tak zákazníky k jejich vyzkoušení, čímž se zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě.

Základní atributy přístupu CIS v projektu:

  • Základním cílem realizace bylo přilákání zákazníků do foto sekce a snaha, aby v sekci co nejdéle zůstali a byli stimulováni k interakci s vystavenými produkty.
  • Dalším úkolem bylo maximální zpřehlednění fotosekce
  • Celé místo působí dojmem kvality a prémiovosti, čímž podporuje image vystavených produktů.
  • Schopnost vyrušit zákazníky novým řešením fotostěn je dána rozmanitou barevnou strukturou, vycházející z barevných kódů značek vystavených produktů.
  • Struktura aplikace je založena na tvarové rozmanitosti, která vyrušuje z jinak poměrně pravidelných tvarů běžně přítomných v prostředí prodejny.
  • Aplikace je vizuálně dominantní a kontrastní v prostředí, ve kterém je instalována, což také podporuje schopnost vyrušit a zaujmout.
  • Loga jsou komunikována výrazně a viditelně ze všech směrů, aby mohlo skrze značky dojít k propojení s již u zákazníků existujícími informacemi a latentními potřebami.
  • Světelné efekty podporují vyrušení a lákají k produktům, zároveň podporují vizuální a praktickou atraktivitu prostoru.
  • Prostor je maximálně přístupný, otevřený zákazníkům, nevytváří žádné bariéry mezi zákazníkem a produkty.
  • Zároveň jsou v hlavní roli celého prodejního prostoru produkty, které jsou maximálně přístupné a viditelné, čímž podněcují k interakci s nimi.
  • Produkty jsou rozmístěny organizovaně v uspořádaných, přehledných blocích, což opět zvyšuje schopnost zaujetí a vyzkoušení produktů zákazníky.
  • Produkty jsou reálné a funkční a jsou umístěny ve správné výšce podporující co nejpohodlnější manipulaci ze strany zákazníků.

Oproti předchozím fotostěnám, na nichž byly fotoaparáty vystaveny pouze dle jednotlivých značek, je nyní každá ze stěn rozdělena do sekcí dle typů fotoaparátů (kompaktní, zrcadlovky, systémové atd.). Koordinátorem celého projektu za společnost Electro World s.r.o. byl pan René Vlasák, který umožnil tento nový koncept instalovat a testovat na nejstarší z prodejen ElectroWorldu v Praze-Čestlicích. Zadavatel i výrobce jsou přesvědčeni, že atributy, na nichž jsou nové foto stěny založeny, přispějí ke zvýšení prodeje vystavených produktů a také k větší spokojenosti zákazníků díky lepší přehlednosti a orientaci mezi vystavenými produkty a značkami.

Tým DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This