Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur.
Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do karibských moří, do světa legend o mýtických příšerách, se kterými se stateční námořníci setkali. Šestiletý rum z rumerie Don José nabízí tropické aroma a chuťové tóny vanilky a medu. Do realizace byly vtisknuty atributy, které příběh značky vyprávějí, a to především hlavní postava želvy v podobě zkušeného kapitána, a další, pro mořské koráby typické prvky, jako jsou kormidlo, lana, palubová prkna a nechybí ani tajemní mořští živočichové. To vše lze nalézt např. v paletových vystaveních v řetězcích Globus nebo v brandingu regálových čel v obchodech Makro. Sadu POS prostředků doplňují také klasické stojany a tzv. krčkovky na lahve. Elegantní a kompaktní realizace nepochybně nejen nakupující upoutá, ale také je přesvědčí k nákupu nápoje, který jim dopřeje velké zážitky při objevování neprozkoumaného.
Váš tým DAGO