Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou prodejny nezávislého maloobchodního trhu. Důvodem pro vypsání výběrového řízení byla potřeba vyvinout nový, moderní POP stojan s dostatečným prodejním i komunikačním potenciálem, který zároveň bude výrazně dominovat v prodejním prostředí a podporovat image a prodej vystavené kávy NESCAFÉ.

V návrhu byly již tradičně reflektovány atributy našeho shoppercentrického přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution). Pro vizuální podobu jsme se při tvorbě designu inspirovali novým komunikačním prvkem značky NESCAFÉ, tzv. „square-round“, který dominuje celému tvarosloví stojanu, čímž se v prostoru diferencuje od běžných tvarů prostředí, což zvyšuje potenciál upoutání pozornosti zákazníků. Pro další podporu dominance na prodejní ploše bylo využito korporátní kombinace červené barvy s bílou.

Díky navrženému barevnému kódu je stojan nepřehlédnutelný v kontrastu s tmavým i světlým pozadím prodejního prostředí. Součástí zadání byl důraz na snadnou rebrandovatelnost stojanu, která je zajištěna pomocí výměnných komunikačních ploch na čelech polic, bocích stojanu a stopperech akční police. Přidanou hodnotou stojanu jsou i polohovatelné a odnímatelné bočnice. V případě umístění stojanů v řadě jiných displejů nemají tyto bočnice své opodstatnění a nemusejí být na stojanu aplikovány. Tím klient po analýze umístění ušetřil nemalé finanční prostředky.

Stojan zároveň umožňuje komunikaci novinek ve zvýrazněné akční polici a v neposlední řadě jednoduchým způsobem aplikaci tzv. parazitních displejů pro akční prezentaci „cross sell“ produktů. Tím se zvyšuje schopnost celého POP prvku konvertovat potenciální zákazníky na kupující vystaveného sortimentu.

V rámci vítězství v tendru jsme stojany nejen navrhli, vyvinuli a vyrobili, ale zároveň rozvezli a nainstalovali do prodejen po celé České a Slovenské republice. Na mnoha místech byl tento nový displej vyměněn za původní, který byl stažen a následně ekologicky zlikvidován. Tento projekt se tak stal další ukázkou komplexního fullservisového pojetí POP projektu od jeho naplánování, strategického pojetí návrhu již při designování přes vývoj, výrobu až po implementaci na trhu.

Pin It on Pinterest

Share This