Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Rozjitřit hezké vzpomínky – k tématu grilování pro Marketing & Media

Grilování je u nás stále větším trendem a koníčkem všech věkových kategorií. Bude to nejspíš tou atmosférou, kterou si každý hned vybaví, jakmile slyší toto slovo. Nejen, že cítíme pohodovou a přátelskou atmosféru, setkání s blízkými, slunečné počasí, ale také velmi dobré a kvalitní pochutiny s tím spojené. Mnoho lidí se dokonce těší na letní dny právě kvůli grilování. Z toho logicky plyne, že se do vybavení a delikates investuje stále více finančních prostředků a na trhu sílí konkurenční prostředí.
Právě proto se stále častěji ať už výrobci grilů, příslušenství ke grilování či potravinářské společnosti obracejí na marketingové agentury s prosbou o pomoc své zboží zviditelnit, odlišit od ostatních a uspokojit potřeby zákazníků.
Když člověk plánuje nějakou tu grilovačku, nákupní košík přetéká. Je nutné zakoupit uhlí, maso, omáčky, sýry, klobásky, pivo, obracečku na maso a takto můžeme jmenovat dál a dál. Zmíněné zboží je však z různých kategorií. A právě proto velmi často vstupuje do hry takzvaný „cross category“ marketing. Ten se snaží zákazníkům nákup co nejvíce zpříjemnit a zjednodušit. Dodavatelé se tedy domluví a v rámci nějakého paletového vystavení, promo koutku nebo regálového řešení nabízejí své produkty pohromadě. To je výhodné pro všechny zúčastněné, jelikož dodavatelé sdílejí náklady na POS materiály, zákazníci mají vše po ruce, na nic nezapomenou, a díky tomu v obchodě utratí maximální částku peněz, a to se líbí zase provozovatelům.
POS materiály pro grilování mají jednu velkou výhodu — je velmi snadné navodit nakupujícím tyto radostné prožitky, díky tomu je přesvědčit k nákupu a uspořádání nějaké sešlosti u rozpáleného ohně. Jako velmi vhodné se nám osvědčila vystavení s reálným grilem, kde se připravovalo maso a kolem bylo příjemné posezení. Na to lidi rozhodně slyší. Ihned se jim podvědomě vybaví vzpomínky a radostné pocity z grilování. Právě takto šťastné zákazníky si každý obchodník a dodavatel přeje. Marketingovou strategii je však nutno velmi dobře naplánovat a aplikovat.
Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing & Media 18/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK


