Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál

Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.

Jako hlavní materiál jsme při výrobě zvolili karton. Celkově je vystavení zabarveno do tmavých odstínů hnědé. Dominuje mu lepenkový sud s imitací dřeva, který je nejviditelnějším prvkem vystavení, a odkazuje tím na zrání whiskey po jejím vypálení. Celková kompozice tím podtrhuje autentičnost produktu. Zajímavostí je, že sud odchází z produkce již kompletně složený.

Finální podoba vystavení maximálně zohledňuje vylepšený klíčový vizuál. Rémy Cointreau se jím snaží upozornit na jemnost whiskey, která je pro Tullamore D.E.W. tolik důležitá.

Středovou část regálu lze posouvat podle potřeb konkrétní prodejny. Díky tomu ostrov vypadá dobře umístěný jak v prostoru, tak jako součást již existujících paletových vystavení.

Kromě Tesco CZ a SK se připravují instalace také v prodejnách obchodního řetězce Globus. Tam vystavení navíc doplní kartonové stojany se stejným vizuálem.

Váš DAGO tým

Pin It on Pinterest

Share This