JOJO shop-in-shop v TESCO

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-in-shop už z dálky vyniká svou barevností, v blízkosti vás však zaujmou především 3D makety bonbónů v nadživotní velikosti, které navíc upoutají vícero smyslů. Jelikož jsou měkké jako skutečné bonbóny, pobídnou nakupující také k doteku.

Bonbónový svět prozatím funguje pouze na Slovensku. „Slibujeme si od něj především zvýraznění bonbónů JOJO v nákupních regálech se sladkostmi a následné zvýšení prodejů cukrovinek této značky,“ uvádí Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Confectionery pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Nestlé Česká republika s.r.o.

LCD displej přehrává bonbónové spoty

A vytrhnout zákazníky z nákupní rutiny, to tento shop-in-shop skutečně umí. Nejen výše zmíněnou hravostí a barevností, ale především LED osvětlením, které zvýrazňuje samotné produkty a také logo JOJO. K lepšímu upoutání pozornosti pomáhá i zadní zrcadlová stěna, jež odráží barevně výrazné pytlíky s bonbóny.

Která část této in-store aplikace tedy slouží k podpoře prodejů? Především zabudovaný LCD displej, jenž přehrává jednotlivé spoty daného druhu bonbónů. Důležitou součástí shop-in-shopu je i akční zóna, kam lze umístit aktuální novinky. Díky výškově polohovatelným konzolám s háky se navíc celá aplikace může přizpůsobit různým velikostem jednotlivých balení.

Přejeme hezký zbytek prázdnin, Váš DAGO team.

Fotogalerie

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
undefined
undefined
undefined
Share This