Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu

U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco nechala instalovat regály evokující prostředí sklepa, kde zraje whiskey, spolu s 3D figurínou upozorňující na merchandise produkty. Realizace vystavení se ujal náš DAGO tým ve spolupráci s agenturou POS Media.

Účelem kampaně bylo upozornit na výročí založení palírny Jack Daniel’s, nejstarší registrované palírny na území USA, a efektním způsobem nalákat zákazníky na limitovanou edici whiskey spolu s nabídkou výročních dárkových předmětů stejnojmenné značky,“ říká Tomáš Ptáček z Brown-Forman. Dodává, že hlavním požadavkem na realizaci bylo prémiové provedení, které zaujme na první pohled svojí výjimečností, a tak prospěje nejen prodeji, ale i značce samotné.

Výsledkem jsou atraktivní moduly navozující atmosféru tradiční destilérky s vyobrazením dřevěných sudů na zadní stěně realizace a s dominantním prvkem 3D figuríny přímo uvnitř regálu a poličkami na promo předměty. Autorem návrhu je Ondřej Balajka z grafického studia FAJNÝ DIZAJN.
Jedná se o realizaci, která svým originálním a prémiovým provedením dokáže velmi dobře získat pozornost zákazníků a pozitivně ovlivnit jejich naladění. Kombinujeme v ní několik materiálů od kartonu, plastu, lepenky, broušeného hliníku a dalších.
Moduly Jack Daniel’s čekají na zákazníky v patnácti lokalitách v prodejnách Tesco po celé České republice až do konce října.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This