Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“

Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...

Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu

U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco nechala instalovat regály evokující prostředí sklepa, kde zraje whiskey, spolu s 3D figurínou upozorňující na merchandise produkty. Realizace vystavení se ujal náš DAGO tým ve spolupráci s agenturou POS Media.

Účelem kampaně bylo upozornit na výročí založení palírny Jack Daniel’s, nejstarší registrované palírny na území USA, a efektním způsobem nalákat zákazníky na limitovanou edici whiskey spolu s nabídkou výročních dárkových předmětů stejnojmenné značky,“ říká Tomáš Ptáček z Brown-Forman. Dodává, že hlavním požadavkem na realizaci bylo prémiové provedení, které zaujme na první pohled svojí výjimečností, a tak prospěje nejen prodeji, ale i značce samotné.

Výsledkem jsou atraktivní moduly navozující atmosféru tradiční destilérky s vyobrazením dřevěných sudů na zadní stěně realizace a s dominantním prvkem 3D figuríny přímo uvnitř regálu a poličkami na promo předměty. Autorem návrhu je Ondřej Balajka z grafického studia FAJNÝ DIZAJN.
Jedná se o realizaci, která svým originálním a prémiovým provedením dokáže velmi dobře získat pozornost zákazníků a pozitivně ovlivnit jejich naladění. Kombinujeme v ní několik materiálů od kartonu, plastu, lepenky, broušeného hliníku a dalších.
Moduly Jack Daniel’s čekají na zákazníky v patnácti lokalitách v prodejnách Tesco po celé České republice až do konce října.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This