Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment
káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní spolupráci všech zúčastněných stran. Postupně se projekt finalizoval do konceptu prezentačních a prodejních modulů, jenž dovedli grafici k dokonalosti pomocí luxusní kombinace dekorů dřeva, které ve spojitosti s měkkým osvětlením proudícím z lampiček působí hřejivým dojmem a přitáhne zrak zákazníka. Oku lahodí také průhledné násypky, které dávají vyniknout kávovým zrnům. Neopomenutelná je také edukativní funkce, kdy jejich cílem je kromě nákupu šálku kávy také přiblížit zákazníkovi nabízený sortiment a jeho původ. Má možnost si vybrat z balení zrnkové, mleté či instantní kávy, dozvědět se něco o kávě samotné, může využít násypek s čerstvými zrnky a zakoupit si množství podle potřeby nebo si kávu rovnou i namlít dle jím preferované hrubosti.
Tyto prémiové moduly, vážící úctyhodných 650 kg, najdete hned ve čtyřech pobočkách Pekáren Martin: v České Kamenici, Děčíně, Nehvizdech a v Praze-Štěrboholech. Ve vybraných z nich je poskytnut také prostor pro příznivce kvalitních čajů a kakaa. „Tento projekt byl náročný, ale i přesto to byla opravdu zábava,” říká marketingová manažerka J.J.Darboven Michaela Linhartová. „Bylo velmi inspirativní pozorovat vznik projektu a potěšil nás také úspěch naší prezentace na evropské marketingové konferenci společnosti J.J.Darboven”. „Tento komplexní projekt byl odměněn nejen chválou ze strany našich partnerů v J.J.Darboven, ale i od zástupců pekáren Martin. Nejvíc ze všeho nás pak všechny potěšil zájem zákazníků, kteří se ihned po instalaci s obdivem zastavovali a prohlíželi si nabídku. Věříme, že se moduly pozitivně projeví na prodejích,“ uzavírá Lenka Lahaije, projektová manažerka DAGO.
Váš tým DAGO