I tento rok se snažíme pomáhat

POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organizací jakou jsou Papežské misie a Unicef. Přispíváme na pomoc těm nejchudším: dětem, dětem postiženým AIDS na Srí Lance, dětem trpícím chudobou a nedostatkem jídla nebo dětem jako obětem války v Sýrii a Ugandě. Děkujeme všem klientům za jejich projekty, protože právě díky nim a penězům, které nám dávají za naši práci, můžeme na tyto dobročinné aktivity přispívat.

Váš Dago team

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
undefined
undefined
undefined
Share This