GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystavení usnadňuje orientaci v sortimentu a poskytuje dostatek informací k péči o chrup. Kreativní návrh, výrobu a implementaci zajistila naše společnost.

GSK disponuje v oblasti terapeutické zubní hygieny třemi značkami: Sensodyne, Paradontax a Corega. Druhotné vystavení, pro něž se GSK rozhodla, se liší od běžných POS médií používaných v této kategorii. „Věříme, že získá pozornost nakupujících. Reagujeme tím zejména na spotřebitelské bariéry, kdy široká nabídka představuje jedno z úskalí. Spotřebitelé se totiž neorientují, nerozumí benefitům a rozdílům mezi výrobky,“ říká Lenka Školoudová, Shopper Activation Manager GlaxoSmithKline. Zmatený zákazník tak často raději zvolí výrobek, který již zná. Bariéru představuje také míra znalostí, kdy zákazníci mnohdy netuší, že například krvácení dásní mohou řešit správnou ústní hygienou, ke které jim GlaxoSmithKline nabízí cestu novou POP aplikací. „V neposlední řadě vnímáme, že celá kategorie postrádá emoce, chybí zde příjemný zážitek z nakupování, který posilujeme právě touto novou POP aktivitou“ doplňuje Lenka Školoudová. Na každé ze tří stran je vystavena jedna ze značek včetně jednoduchých rad k ústní hygieně. Provedení z lesklého lamina navozuje prémiový dojem a spolu s celkovým prosvětlením včetně polic symbolizuje odbornost a expertnost a zároveň jsme chtěli zaujmout kolemjdoucí zákazníky.

Váš DAGO team

Fotogalerie

 

Další články

Pin It on Pinterest

Share This