Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystavení usnadňuje orientaci v sortimentu a poskytuje dostatek informací k péči o chrup. Kreativní návrh, výrobu a implementaci zajistila naše společnost.

GSK disponuje v oblasti terapeutické zubní hygieny třemi značkami: Sensodyne, Paradontax a Corega. Druhotné vystavení, pro něž se GSK rozhodla, se liší od běžných POS médií používaných v této kategorii. „Věříme, že získá pozornost nakupujících. Reagujeme tím zejména na spotřebitelské bariéry, kdy široká nabídka představuje jedno z úskalí. Spotřebitelé se totiž neorientují, nerozumí benefitům a rozdílům mezi výrobky,“ říká Lenka Školoudová, Shopper Activation Manager GlaxoSmithKline. Zmatený zákazník tak často raději zvolí výrobek, který již zná. Bariéru představuje také míra znalostí, kdy zákazníci mnohdy netuší, že například krvácení dásní mohou řešit správnou ústní hygienou, ke které jim GlaxoSmithKline nabízí cestu novou POP aplikací. „V neposlední řadě vnímáme, že celá kategorie postrádá emoce, chybí zde příjemný zážitek z nakupování, který posilujeme právě touto novou POP aktivitou“ doplňuje Lenka Školoudová. Na každé ze tří stran je vystavena jedna ze značek včetně jednoduchých rad k ústní hygieně. Provedení z lesklého lamina navozuje prémiový dojem a spolu s celkovým prosvětlením včetně polic symbolizuje odbornost a expertnost a zároveň jsme chtěli zaujmout kolemjdoucí zákazníky.

Váš DAGO team

Fotogalerie

 

Pin It on Pinterest

Share This