Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků

Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Náš DAGO tým, autor vystavení, využil mechaniku, kdy uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.
Hlavní motivací pro vytvoření tak výrazného vystavení byla snaha přimět zákazníka, aby kartáčky vyzkoušel. „Chtěli jsme spotřebiteli umožnit snadné a přesné seznámení s produktem. K tomu si navíc může udělat obrázek o spokojenosti ostatních zákazníků a využít tak jejich reference ke svému rozhodnutí o nákupu,“ říká k projektu Andrej Murgaš, který má na starosti strategii dentálních produktů ve společnosti Procter & Gamble pro český a slovenský trh. Vystavení dominuje dvoumetrová maketa nového produktu GENIUS, který obsahuje řadu pokročilých funkcí a nabízí i propojení s mobilním telefonem. Použití hi-tech prvků se tak přímo nabízelo.
Vystavení bude využíváno dlouhodobě a Alza jako klíčový partner poskytla v showroomech v Praze a Bratislavě plochu devíti čtverečních metrů. Realizace proto musela splnit vysoká očekávání. 3D maketa novinky GENIUS využívá světelnou indikaci režimů péče o zuby stejně jako reálný výrobek. Pokud zákazník přistoupí blíže, obrazovky jej vyzvou k uchopení jednoho z kartáčků. Následuje spuštění produktového spotu daného modelu spolu se zobrazením hodnocení zákazníků Alza, kteří si kartáček nedávno koupili. „Vystavení je v Evropě ojedinělé a věřím, že pomůže v showroomu získat produktové novince nadprůměrnou pozornost, jakou si zcela jistě zaslouží,“ uvádí Andrej Murgaš.
Vystavení prokazuje svou technologickou pokročilost v komunikaci s nakupujícími, značce však poskytuje také cenná data pro marketing. Systém monitoruje četnost i čas manipulace s vystavenými kartáčky. Tato data jsou v reálném čase dostupná přes webové rozhraní a jsou dále využita pro plánování podpory prodeje vystaveného sortimentu.
Váš DAGO tým