Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulovat. S těmito POP médii je možné se setkat ve vybraných provozovnách např. maloobchodní sítě TESCO.
Cílem tohoto projektu je prezentovat a podpořit prodej produktové řady PHILIPS beauty – tzn. holících strojků, zastřihávačů vousů, zastřihávačů vlasů, epilátorů, kulem, žehliček na vlasy a fénů. Permanentní prodejní jednotky jsou nasvíceny pomocí LED a jsou vyrobeny ze dřeva s vysokým leskem, čímž je dosaženo dojmu prémiovosti a kvality. Specifický elipsovitý tvar s prosvícenými hranami způsobuje zvýraznění a dominanci celého vystavení v prostředí prodejny a zvyšuje tak šanci zaznamenání zákazníky. Schopnost konverze k nákupu je podpořena možností se produktů nejen dotýkat a manipulovat s nimi, ale přímo je i reálně vyzkoušet. Zákazník se zároveň může nechat inspirovat novinkami, dozví se výhody prezentovaných produktů a seznámí se s rozdíly oproti konkurenčním.
Atraktivní POP prostředek zajišťuje nejen poutavé vystavení, ale především komunikuje propojení designu a kvality spotřební elektroniky PHILIPS s její funkčností a užitkem. To má přímý vliv jak na prodej, tak na vnímání značky samotné.
SK






