Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce podpoří osvětlení a kvalitní ozvučení.
Značka Captain Morgan dosud využívala k promo aktivitám například stany. U malých a středních eventů bylo rozhodnuto vytvořit osobitý nástroj ke zviditelnění značky a jejímu maximálnímu odlišení. Zadání po nás požadovalo návrh a výrobu mobilního baru, který naplní hodnoty značky a napomůže jejímu budování. „Cílem bylo vytvořit unikátní nástroj pro prezentaci značky, který bude nezaměnitelný a výrazný. Společně s DAGEM jsme zvolili loď. Je domovem každého kapitána a pro barový prodej se skvěle hodí,“ vysvětluje Patrik Skála, Senior Brand Manager značky Captain Morgan ze společnosti Stock Plzeň. „Je vidět, že nový koncept konzumenty oslovuje. Loď přitahuje pozornost a ohlasy na ni jsou velmi dobré. Zaznamenáváme i první poptávky od festivalů a dalších akcí,“ doplňuje Patrik Skála. Akcí se kromě dvou barmanů účastní také Captain Morgan v autentickém kostýmu. Spolu s lodí je to pro konzumenty dobrá příležitost k focení a sdílení na sociálních sítích. Spuštěním lodě do provozu po hlavní sezoně sleduje značka možnost důkladně se připravit na dlouhodobé používání, které začne v příštím roce.
Loď je vyrobena ze dřeva a obsahuje detaily jako stožáry s plachtovím, vyřezávanou sochu na přídi nebo zdobenou záď se skleněnými okny. Dojem završuje vystavení lahví na více místech lodi. „Technické vybavení zahrnuje chlazení, osvětlení nebo kvalitní ozvučení. Šlo o náročný projekt umocněný požadavkem na schválení pro provoz na silnicích, součástí lodi je totiž homologovaný podvozek. Celý systém tak funguje jako přívěs a je tak umožněna flexibilní manipulace a převoz za osobním automobilem,“ popisuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.
Přejeme všem hezký podzim, Váš DAGO team.