Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Toto místo zprostředkoval průkopník a světový lídr ve sféře cestovního maloobchodu, společnost Lagardere Travel Retail, která má jedinečný a ucelený přístup se zaměřením na maximalizaci přidané hodnoty ve vztahz ke svým zákazníkům, pronajímatelům i vybraným značkám. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.
Becherovka tímto shop-in-shopem cílí především na zahraniční turisty. „Cílovou skupinou jsou všichni zahraniční návštěvníci, kteří si chtějí z České republiky odvézt něco tradičního a autentického. Dárek, o který se mohou podělit se svými přáteli, a sdílet tak zážitky z návštěvy České republiky. Kromě lahví nabízíme i velkou nabídku dárkových balení s brandovanými předměty, jako jsou například skleničky a kalíšky. Další cílovou skupinu tvoří čeští turisté, kteří cestují do zahraniční a zapomněli si zabalit do kufru nějaký český suvenýr jako dárek,“ vysvětluje Kateřina Kleslová, exportní brand manažerka Becherovky z Jan Becher Pernod Ricard.
Kolemjdoucí okusí vůni bylin
Design shop-in-shopu je důmyslně koncipován. Zaměřili jsme ho především na smyslové vnímání nakupujících. Víme totiž, že zákazníci nakupují všemi smysly.
Dostanou-li se do přímé interakce s prodávaným zbožím, zvyšuje se pravděpodobnost, že ho vloží do košíku. S tímto faktem jsme zde pracovali ve všech směrech. Umístili jsme na shop-in-shop skleněné koule a karafy se sušenými rostlinami, k nimž lze přivonět, a ‚okusit‘ tak směsi bylin, ze kterých se nápoje od Becherovky připravují.
Do designu shop-in-shopu jsme se společně s Becherovkou snažili co nejvíce promítnout informaci o tom, že jde o čistě 100% přírodní produkt. To navazuje na identitu značky, vystihuje její podstatu a pomáhá jí vyniknout oproti konkurenci. „Využili jsme k tomu přírodních materiálů a rostlin. Nechybějí ani poutavé detaily, jako je třeba zážitkový koutek, kde mohou zákazníci obchodu poznat Becherovku zblízka,“ uvádí Kateřina Kleslová.
V shop-in shopu mají zákazníci k dispozici také tablet, který jim poskytne všechny důležité informace nejenom o Becherovce, ale i o všech výrobcích z portfolia Jan Becher Pernod Ricard.
Je totiž nezbytné, abychom do podpory v místě prodeje neustále přinášeli inovace a nejnovější trendy. Musíme držet krok s digitálními technologiemi. Proto jsme na shop-in-shop umístili tablet, díky němuž se cestující mohou seznámit s nabídkou propagovaného zboží ve všech světových jazycích.
Přísná bezpečnostní nařízení nebyla problém
Celý shop-in-shop, který sestává ze dvou menších ostrovů a hlavní stěny, zdobí různé dekorativní prvky, jako jsou například závěsné květiny, popínavé rostliny, podsvícení či zarámované plakáty, které vytvářejí prémiový dojem.
Při koncipování vystavení jsme brali v potaz také bezpečností nařízení, která jsou pro letištní prostory typická. Dbali jsme proto na to, aby každá z částí vystavení těmto předpisům plně vyhovovala. Do cesty se nám doslova postavil na nosný sloup, který jsme nakonec do celého konceptu vhodně zakomponovali. „Propagace v podobných místech je vždy velkou výzvou, a to kvůli způsobu prezentace produktů a volbě stavebních materiálů,“ upřesňuje Kateřina Kleslová.
Shop-in-shop v obchodě Lagardere Travel Retail bude na pražském letišti Václava Havla stát dlouhodobě. Podpora prodeje pokračuje i přes menší počet cestujících, kteří jím kvůli současné situaci projdou.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY