Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Zahradnictví, na značky: Hodnocení pro Marketing & Media

Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď. Galerie POS realizací ukazuje, co funguje. Vybraná zahraniční vystavení pro časopis Marketing & Media ohodnotila naše PR koordinátorka Radka Hejduková.

Jsme národ zahrádkářů, tedy moje generace ještě ano, a našich rodičů určitě. Jsme ideální cílová skupina pro všechny hobbymarkety, zahradní centra a květinářství. Od dubna jsou nákupy — nebo možná spíše výlety — do zahradnictví skutečnou lahůdkou. Počínaje přeplněným parkovištěm, přes tlačenici u sazeniček zeleniny a prodíráním se za nejlepšími letničkami, až po fronty u pokladen. Přemýšlím, kde se v lidech ta touha, ta ambice mít vlastní výpěstek čehokoliv, bere. Zřejmě to v nás je ještě z pradávných dob. A následně to vynaložené úsilí končí nadúrodou cuket, které všichni nabízejí všem a nikdo je nechce.
 
Ale samozřejmě je obor zahradnických potřeb zboží jako každé jiné, a jeho specifičnost silných prodejů na jaře a v létě je něco, co musí obchodníci, a především marketéři zohlednit. Pro zahradní centra určitě funguje „word of mouth“ a pro samotné výrobce zahradního nářadí je následná prezentace v obchodě klíčová. Tedy vystavení musí být tak poutavé, že si říkáte, že ty zahradní nůžky opravdu musíte koupit, a že vaše stávající motyčka už také za moc nestojí.
 
Dalším klíčem k úspěchu je přehlednost a navigace — nikdo nechce trávit v obchodě deset minut jen hledáním struny do křovinořezu. A personál, to je alfa a omega. Můžete mít v plánu koupit jen nějakou malou, obyčejnou sekačku, a můžete odjíždět s nejmodernějším typem, akumulátorovou. Kromě tohoto prodejního a marketingového základu mohou jít prodejny dál, jejich potenciál je obrovský, lidé během covidu místo dovolených trávili čas na zahrádkách a balkonech. Jako národ utratíme ročně v hobbymarketech 30 miliard korun. Není to samozřejmě jen za zahradnické potřeby a vše okolo, ale i tak. Vůbec bych se nebála využít pop ‑up store konceptu, právě na jarní „nálet“ zákazníků toužících výhradně například po sazeničkách by to bylo ideální. Nabídnout posezení s kávou a občerstvením, aby si mohli „uťapaní“ zákazníci odpočinout a nabrat energii, rozmyslet, co ještě přikoupit. À propos, máte na sezonu všechno?
 
1. Kampaň a shop-in-shop Gardena 
Opravdu klobouk dolů před tím, jak kreativně přistoupila Gardena k in‑store podpoře svých výrobků. To je přesně ono, nebát se vystoupit z očekávaného provedení a provést zákazníky džunglí zahradnických potřeb a pomůcek vtipně a zábavně. Udělat stojan z palmy nebo expedičního džípu.
 
2. Vizuální identita Moss and Moor
Vysoko hodnotím také koncept obchodu a vizuální identity Moss and Moor, které ambiciózně naplňuje svůj claim, že je víc než zahradním centrem. Prostornost, vzdušnost, přehlednost uspořádání, relax zóna s kavárnou, tady máte pocit, že byste žádné nervózní a uspěchané nakupující ani potkat nemohli.
 
3. Stojany pro Kent & Stowe
Nejen nabídnout různé druhy zahradnického náčiní, ale také vysvětlit, proč vybrat zrovna to, či ono, a jak s ním pracovat, to je můj třetí favorit, Kent & Stove. Šikovné stojany a regálové systémy, které mají společného jmenovatele, přehlednost a usnadnění výběru pro nákup.
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 21/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This