Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Zahradnictví, na značky: Hodnocení pro Marketing & Media

Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď. Galerie POS realizací ukazuje, co funguje. Vybraná zahraniční vystavení pro časopis Marketing & Media ohodnotila naše PR koordinátorka Radka Hejduková.

Jsme národ zahrádkářů, tedy moje generace ještě ano, a našich rodičů určitě. Jsme ideální cílová skupina pro všechny hobbymarkety, zahradní centra a květinářství. Od dubna jsou nákupy — nebo možná spíše výlety — do zahradnictví skutečnou lahůdkou. Počínaje přeplněným parkovištěm, přes tlačenici u sazeniček zeleniny a prodíráním se za nejlepšími letničkami, až po fronty u pokladen. Přemýšlím, kde se v lidech ta touha, ta ambice mít vlastní výpěstek čehokoliv, bere. Zřejmě to v nás je ještě z pradávných dob. A následně to vynaložené úsilí končí nadúrodou cuket, které všichni nabízejí všem a nikdo je nechce.
 
Ale samozřejmě je obor zahradnických potřeb zboží jako každé jiné, a jeho specifičnost silných prodejů na jaře a v létě je něco, co musí obchodníci, a především marketéři zohlednit. Pro zahradní centra určitě funguje „word of mouth“ a pro samotné výrobce zahradního nářadí je následná prezentace v obchodě klíčová. Tedy vystavení musí být tak poutavé, že si říkáte, že ty zahradní nůžky opravdu musíte koupit, a že vaše stávající motyčka už také za moc nestojí.
 
Dalším klíčem k úspěchu je přehlednost a navigace — nikdo nechce trávit v obchodě deset minut jen hledáním struny do křovinořezu. A personál, to je alfa a omega. Můžete mít v plánu koupit jen nějakou malou, obyčejnou sekačku, a můžete odjíždět s nejmodernějším typem, akumulátorovou. Kromě tohoto prodejního a marketingového základu mohou jít prodejny dál, jejich potenciál je obrovský, lidé během covidu místo dovolených trávili čas na zahrádkách a balkonech. Jako národ utratíme ročně v hobbymarketech 30 miliard korun. Není to samozřejmě jen za zahradnické potřeby a vše okolo, ale i tak. Vůbec bych se nebála využít pop ‑up store konceptu, právě na jarní „nálet“ zákazníků toužících výhradně například po sazeničkách by to bylo ideální. Nabídnout posezení s kávou a občerstvením, aby si mohli „uťapaní“ zákazníci odpočinout a nabrat energii, rozmyslet, co ještě přikoupit. À propos, máte na sezonu všechno?
 
1. Kampaň a shop-in-shop Gardena 
Opravdu klobouk dolů před tím, jak kreativně přistoupila Gardena k in‑store podpoře svých výrobků. To je přesně ono, nebát se vystoupit z očekávaného provedení a provést zákazníky džunglí zahradnických potřeb a pomůcek vtipně a zábavně. Udělat stojan z palmy nebo expedičního džípu.
 
2. Vizuální identita Moss and Moor
Vysoko hodnotím také koncept obchodu a vizuální identity Moss and Moor, které ambiciózně naplňuje svůj claim, že je víc než zahradním centrem. Prostornost, vzdušnost, přehlednost uspořádání, relax zóna s kavárnou, tady máte pocit, že byste žádné nervózní a uspěchané nakupující ani potkat nemohli.
 
3. Stojany pro Kent & Stowe
Nejen nabídnout různé druhy zahradnického náčiní, ale také vysvětlit, proč vybrat zrovna to, či ono, a jak s ním pracovat, to je můj třetí favorit, Kent & Stove. Šikovné stojany a regálové systémy, které mají společného jmenovatele, přehlednost a usnadnění výběru pro nákup.
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 21/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This