Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci

Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků. O místo na prodejní ploše nebo o branding v rámci regálu je doslova boj. Svátky jsou emočně silná období bez ohledu na „nutnost“ nákupu dárků a srdce i peněženky zákazníků jsou štědřeji naladěny. Právě emoce jsou nejsilnějším nákupním boosterem a hlavním tvůrcem ekvity značek. Pokud i v místech prodeje zvolíte to správné řešení a vystoupíte z řady, zvýšíte tak nejen objem prodejů, ale je to zároveň skvělá příležitost pro budování nebo posílení brandu. Značky také potřebují vyniknout v časté záplavě konkurenční komunikace, v sezonních obdobích především. A co znamená „správné“ vystavení? V dnešní době musí být na špičkové kreativní úrovni, jednoduché, originální, inspirující a respektující shopper-centrická pravidla nákupního chování a rozhodování pro konkrétní produkty a značky.

Zákazníci jsou mnohem rozmazlenější než dříve a při nakupování vítají pozitivní rozptýlení, očekávají originální zážitky. A ty můžete přinášet v průběhu celého roku. Sezonní POS totiž nabízejí skvělé možnosti, jak posilovat nebo pozměňovat nákupní zvyklosti, motivovat zákazníky k vyzkoušení a ovlivňovat krátkodobě i dlouhodobě jejich mysl a nákupní chování. Navíc mohou být vstupní příležitostí pro vystavení typu cross category, tedy pro spojení více produktů nebo kategorií jak v rámci jednoho výrobce, tak více výrobců nebo třeba výrobce s privátními značkami maloobchodníka. Například na Valentýna je to víno a čokolády, na Vánoce třeba pivní speciály s barevnými ponožkami. Přitom nemusíme cílit jen tvrdé cíle, ale můžeme tak projevit zájem a charismaticky pečovat o své zákazníky. Benefity sezonních POS jsou nesporné, a přitom se s nimi u nás stále nepracuje dost aktivně a kreativně. Můžete se s námi inspirovat třeba variacemi POS, která jsou trendy v USA, na malém prostoru nabízející více kreativity, s více propojenou 2D grafikou a originálními 3D prvky. Vytvořte s námi úžasná vystavení třeba pro Den matek, otců, dětí, rodiny, Halloween, Mezinárodní den domácích mazlíčků, pro období dovolených a „back to school“, Vánoce, Valentýna, Velikonoce… a všechny další sezony, které mohou být pro vaše produkty a značky relevantní.

Krásné léto vám přeje tým DAGO

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This