Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní láká zákazníky ve vybraných prodejnách.

„Výsledná realizace měla za úkol aktualizovat stávající podobu permanentních vystavení tak, aby korespondovala s našimi novými požadavky a také usnadnila zákazníkovi orientaci v široké škále produktového portfolia včetně nových, větších balení kapslí,“ vysvětluje Michaela Gilarová, Channel Development Manager Nescafe Dolce Gusto ze společnosti Nestlé. Dle jejích slov se nám vše povedlo na výbornou – od orientace na detail až po precizní finální provedení.

Pro produkty Nescafé Dolce Gusto jsme připravili řešení podporující permanentní vizibilitu v podobě endcapů, paletových stojanů, a dokonce shop in shopů. Výsledné stojany jsme navrhli tak, aby se v nabídce kávy nakupující mohl co nejsnáze orientovat. Součástí celé prezentace stojanů jsou také samotné přístroje na výrobu kávy, které umožňují komunikovat kávovar a kapsle jako dva prvky uzavřeného systému. Součástí několika vystavení je rovněž podsvícení pro ještě větší dominanci a vizibilitu na prodejně.

Permanentní vystavení velké škály produktů a přístrojů Nescafé Dolce Gusto je umístěno v prodejnách Ahold, Globus a Tesco v kategoriích kávy a pečiva. Několik instalací je pro nakupující připraveno také v obchodech ElectroWorld.

Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This