Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Dotyk je druhý nejrozšířenější způsob přenosu koronaviru. Ví to i Vladimír Kovařík, který Nakliku vymyslel. „Přemýšleli jsme, jak se do současného dění zapojit. Roušky řešili všichni, ale klikami se nezabýval nikdo. Nejprve jsme hledali, jestli už něco podobného neexistuje, ale žádný podobný výrobek se nám nalézt nepodařilo. S pomocí kolegů jsme během pár hodin vyrobili první prototyp,“ popisuje vznik nápadu jeho autor, jenž vede Ateliér produktového designu na zlínské univerzitě. Následně nás oslovili s prosbou, zda bychom pomohli s vývojem.
Jednoduché řešení
Technicky nejde o nic složitého. „Nástavec vyrábíme z pružného čirého plastu. Pomocí stahovací pásky se snadno připevní na kliku. Když někdo potřebuje dveře otevřít, nemusí na kliku sahat rukama, ale na nástavec položí předloktí a jednoduchým pohybem ho stlačí dolů. Tím se dveře otevřou. Nakliku ocení především v lékařských a sociálních zařízeních a na dalších místech, kde se pohybuje velké množství lidí,“ popisuje Martin Vorel, který u nás má na starosti technologii výroby nástavce a jeho distribuci do míst, kde ho potřebují.
Nástavec pasuje na všechny typy klik. „Instalaci zvládne i méně zručný člověk. Nepotřebuje ani šroubovák, ani žádné šroubky a podložky. Nástavec zároveň splňuje všechny bezpečnostní normy,“ ubezpečuje Vladimír Kovařík z Univerzity Tomáše Bati.
Testování dopadlo na jedničku!
Nakliku testovali v několika nemocnicích a sociálních zařízeních. „Materiálové zpracování je na vysoké úrovni, nástavec nepraská ani se nedeformuje. Například v ambulancích, kde se denně vystřídá mnoho lidí, využíváme novinku naplno. Nápad vnímáme jako smysluplný příspěvek ke zlepšení hygienicko-epidemiologických poměrů na naší interní klinice,“ hodnotí pilotní instalaci na interně Thomayerovy nemocnice lékař Jakub Kostka.
O nástavec projevili na základě pozitivních referencí zájem i na tamní chirurgii a rovněž v několika pavilonech léčebny dlouhodobě nemocných, kam právě od nás směřuje další dodávka.
Také pilotní instalace v Domově seniorů Pod Kavčí skálou v Říčanech u Prahy zaznamenala pozitivní zpětnou vazbu slovy ředitele Václava Bráchy: „Zpočátku klientům chvíli trvalo, než se naučili adaptéry používat, po krátkém čase ale fungují bez potíží. U zaměstnanců byl proces adaptace rychlý. Dnes jsou již adaptéry nedílnou součástí našich preventivních opatření proti případným nákazám.“
Na základě pozitivního ohlasu z pilotních instalací je již Nakliku k dipozici dalším nemocnicím, úřadům, domovům pro seniory a jiným podobným organizacím.
Kdo má o adaptér může nás kontaktovat zde na webu. A pokud by si chtěl Nakliku někdo vyrobit sám pro sebe nebo pro potřebné ve svém okolí, ať navštíví tuto stránku, kde jsme zpřístupnili výrobní postup včetně technických výkresů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
SK


