Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která kromě nejvyšší ceny získala další čtyři hlavní ocenění – za kreativitu, za inovaci v kategorii alkoholických nápojů a cenu publika. Celkem jsme v letošním ročníku soutěže získali deset cen.
Také letos se můžeme na POPAI Awards těšit z absolutního vítězství. Vystavení pro Jägermeister kromě tohoto úspěchu získalo také Cenu za kreativitu a za nejlepší materiálovou a technickou inovaci za speciální origami zpracování sendvičové desky pro 3D vyobrazení maskota značky jelena. Vedle toho je toto podzimní vystavení také vítězem v kategorii alkoholických nápojů a zároveň získalo Cenu publika v hlasování návštěvníků galavečera. Velmi nás těší letošní úspěch, kterým navazujeme na ty předešlé. Opět se nám potvrdilo, že má smysl snažit se vytvářet řešení usilující o pozitivní vytržení zákazníků z nákupní rutiny a způsobování nezapomenutelných zážitků v místě prodeje. Jak potvrdily také prodejní výsledky, je to kombinace, která funguje.

V kategorii Péče o zdraví uspěla prezentace elektrických kartáčků Oral-B s komunikací benefitu kulaté hlavy kartáčků umístěná v prodejnách s elektronikou. S jinou prezentací pro tuto značku jsme uspěli také v kategorii Elektronika, IT produkty. Prodejní stojan umístěný ve vybraných prodejnách Globus aktivně prezentuje produkty a vybízí zákazníky k jejich vložení do košíku.
Další vavřín si odnášíme v kategorii Pet food, kde bodovalo regálové čelo pro značku Whiskas s osvětlením a použitím reálného lana, které evokuje kočičí hravost a zvídavost.
Dvě ocenění máme za vynikající realizace, které připadly projektům z oblasti nápojů. Prvním je regálové čelo Jack Daniel’s vytvořené na podporu limitované edice Jack Daniel’s RED DOG Saloon Whiskey. Druhým oceněným projektem v kategorii je permanentní stojan Nescafé Dolce Gusto.
Váš šťastný a vděčný DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This