Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!

Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru Stock Plzeň – Božkov rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací, která v zahlceném prostoru prodejních ploch jen tak nezapadne.

Originální vystavení bylo zhotoveno v 15 kusech a je umístěno ve vybraných hypermarketech Albert. Aktivaci dominuje střed, na kterém najdete motto „Užijte si sladké Vánoce“, jež celou kampaň provází. Na střed navazuje část se stříškou evokující kavárenské prostředí – zde si spotřebitel může vybrat ze dvou lahodných drinků, které si po zakoupení Baileys může doma namíchat a následně vychutnat.

Nepřehlédnutelná je také kartonová lahev likéru Baileys v nadživotní velikosti ozdobená velkou červenou mašlí pro přiblížení atmosféry svátečních dní. Celé vystavení je zhotoveno z kombinace kartonu a dřeva. Součástí jsou také skutečné dřevěné bedýnky, které byly nastříkány barvami sladěnými s barvami vystavení, sloužící jako dodatečné místo pro vystavení produktů.

Podle dosavadních reakcí se spotřebitele povedlo příjemně překvapit a vzbudit v nich chuť k nákupu tohoto oblíbeného smetanového likéru.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
undefined
undefined
undefined
Share This