Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny

V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. odech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z řad zadavatelů, především specialistům trade marketingu, obchodníkům a nákupním manažerům.

Skladba školicích modulů je vždy adaptována na míru dle úrovně zkušeností konkrétních týmů od základních znalostí až po vysoce odborná a praktická témata vhodná i pro zkušenější odborníky v oblasti „marketing at retail“. Cílem školení je odhalit potenciál místa prodeje jako komunikačního kanálu a zároveň ukázat konkrétní cesty, jak vyjít POP prostředky vstříc modelům nákupního chování, očekáváním a zvyklostem nakupujících. Školení jsou velmi praktická, s prezentací konkrétních příkladů a současně uznávaných teorií a výstupů z výzkumů.

Základní moduly

  1. Základy in-store komunikace v kontextu marketingové komunikace
  2. Principy nákupního chování a psychologie nákupního procesu
  3. Principy práce s POP médii a místem prodeje jako komunikačním kanálem
  4. Materiály  a technologie využívané při výrobě POP prostředků
  5. Zadávání projektů – efektivní briefování agentur a výrobců

Školení probíhají v našem sídle nebo v sídle klienta.

Pin It on Pinterest

Share This