Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. Díky novým P.O.P. instalacím, které naše společnost navrhla, vyrobila a nainstalovala, to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky. Právě zprovozněné shop-in-shopy totiž svým imageovým vzhledem a atraktivním vizuálním merchandisingem lákají kolemjdoucí k návštěvě prodejny a stimulují chuť k nákupu jedinečného českého likéru.
„Chtěli jsme návštěvníkům letiště nabídnout výraznější zážitek z nákupu a zároveň tím podpořit prodeje našich likérů a doplňkových produktů,“ vysvětluje záměr nové instalace Marek Grabovský, Brand Manager Karlovarské Becherovky.
V nejúspěšnější prodejně došlo ke 103% nárůstu prodejů výrobků JBKB. „Klíčovými prvky celé instalace se staly samotné produkty. S lahvemi likérů lze také jednoduše manipulovat a navíc jsou přehledně seřazeny dle jednotlivých druhů ve všech šesti vybraných prodejnách Aelia,“ uvádí Michal Súlovec, náš projektový manažer.
A špičkový vizuální merchandising přinesl své výsledky. V prodejně na odletové bráně D narostly prodeje od instalace nového shop-in-shopu o 103 %. „Celkový nárůst ve všech šesti prodejnách se pohybuje okolo 38 %,“ upřesňuje Jindřich Černý ze společnosti Aelia.
Výzvou pro nás však tentokrát nebylo pouze kreativní a shoppercentrické pojetí celého projektu, ale i samotná instalace. Na letišti je totiž třeba dodržovat přísné bezpečnostní podmínky. „Instalaci jsme proto prováděli v extrémně krátkém čase v týmu asi 30 lidí. Největší instalaci ve velkém obchodě jsme zrealizovali za tři dny a za další tři jsme stihli vybavit zbylých pět prodejen. Vše bylo časově náročné, protože jsme museli většinu materiálů přenášet ručně na velké vzdálenosti,“ vzpomíná na podmínky při realizaci Michal Súlovec ze společnosti DAGO.
Shop-in-shopy zaujmou již zvenku, přitom lákají na tradiční prvky spojené s Becherovkou. Výsledkem je komplexní P.O.P. aplikace, která dokáže zaujmout kolemjdoucí již zvenku. Zákazníky do obchodu přiláká především svou vizuální atraktivitou díky použití výrazné a kontrastní kombinaci barev, nasvíceným médiím a policím, 360stupňové viditelnosti či speciálnímu spotu na LCD monitorech.
„Celá instalace působí prémiově a dobře tak komunikuje a podporuje brand společnosti. Přitom působí tradičně a vyzdvihuje známé prvky spojené s Becherovkou – bylinky, koření, jedinečný tvar lahví či historii tohoto likéru,“ uzavírá náš příběh Marek Grabovský z Karlovarské Becherovky.
Váš Team DAGO
SK






