Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak,...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. Komunikační agentura Dago tak k právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris připravila pro Coca-Colu hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici

Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago. Výsledkem jejich společné práce jsou stojany v podobě Jubilejní Plzeňské brány, které zákazníci mohli vidět na prodejních plochách supermarketů a hypermarketů Albert.
Pivovarská Jubilejní brána je symbolem pivovaru již bezmála 130 let a odkazuje na dlouholetou tradici českého pivovarnictví, i proto se tento symbol v kampani opakuje. „Jubilejní brána je jedním ze všeobecně známých symbolů spjatých se značkou Pilsner Urquell. Byla vystavěna k 50. výročí první várky plzeňského ležáku a od té doby značí kvalitu a prémiovost brandu“, komentuje kampaň Jakub Suda, junior activation manager společnosti Plzeňský Prazdroj.
České pivo se pyšní dlouholetou tradicí i velkou oblibou mezi spotřebiteli a je celosvětově proslulé. Konkrétně Pilsner Urquell bylo první pivo plzeňského typu na světě. Díky této unikátnosti jsme pro Plzeňský Prazdroj vytvořili osobité paletové stojany s charakteristickými prvky této značky. „Naše očekávání jsou taková, že díky konzistentní komunikaci našeho hlavního symbolu, tedy Plzeňské brány, posílíme pozitivní emoce ke značce mezi našimi spotřebiteli“, dodává Jakub Suda.
Plzeňský Prazdroj využívá různých typů vystavení. V obchodních řetězcích mohou spotřebitelé vidět paletové stání, mini shop in shop a shop in shop. Použité jsou charakteristické barvy značky. „U této spolupráce nás velmi překvapily pozitivní reakce na Jubilejní bránu Plzeňského pivovaru. Zdá se, že se opravdu jedná o ikonický prvek, který si návštěvníci se značkou spojují,“ vysvětluje country manager Dago Luboš Plačko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY