Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj realizovali v rámci dosavadní tříleté spolupráce. Nový permanentní shop in shop (SIS) nabízí zákazníkům díky modernímu designu přátelštější a pohodlnější prostředí pro jednání s klienty na pevném místě. Prostor je zároveň přidanou hodnotou v celkovém prostředí hypermarketu. Dle výsledků nového konceptu je v plánu, že operátor bude realizovat další SIS v jiných lokalitách.
Hlavním záměrem bylo přiblížit značku opět o něco více lidem. „Nový shop in shop je vedle dalšího místa pro kontakt se zákazníky a podporu prodeje našich stále populárnějších produktů také místem různých akcí a událostí,“ vysvětluje Radek Turčáni, Head of Operation manager Tesco Mobile. V prostorách nového SIS se také natáčel vánoční video spot s ambasadorem značky Pavlem Cejnarem.
Při tvorbě projektu jsme vycházeli z firemní identity, které jsme přizpůsobili prvky jako koberec, sedačky a svítidla a celkové barevné ladění. Prodejní prostor vznikl na 100 m² za jednu noc a uzpůsobili jsme jej tak, aby se v něm zákazníci cítili co nejlépe.
Tesco Mobile zvažuje pokračování stejného konceptu kontaktních míst i v jiných lokalitách. „Pokud budou naši zákazníci shop in shop často navštěvovat a koncept si oblíbí, budeme uvažovat o rozšiřování dalších kontaktních míst, které v případě vhodné lokality budou mít podobný layout jako v Letňanech,“ doplnil Radek Turčáni.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






