Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich jídlo, letní drinky a pozitivní atmosféra, kterou kolem sebe dokážou vytvořit, jsou pověstné. Na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Jednopaletí, které jsme pro populární italské nápoje vyrobili, mělo za cíl zvýšit povědomí o italském portfoliu společnosti Ultra Premium Brands a vytvořit tak vlastní „Aperitivo Italiano Moment“. Tedy zážitek, kdy se spotřebitel bude cítit uvolněně a jako v Itálii při přátelském setkání se skvělým chuťovým zážitkem. „Klíčové pro nás bylo také ukázat, že si v portfoliu italských značek najde svůj drink každý, ať preferuje sladké, či spíše hořké chutě. K tomu pomáhá chuťová osa zahrnutá v rámci vystavení,“ doplňuje brand manager značky Aperol Michal Vávřil.

Připijme si na zdraví

Shop in shop na první pohled navozuje atmosféru italského stánku nabízejícího alkoholické a nealkoholické nápoje typické právě pro Itálii. Na jednom místě tak lze nakoupit nápoje značky Aperol, Campari, Cinzano a Crodino. Vystavení dominuje tabule, která přináší inspiraci na osvěžující drinky pro každý chuťový profil.

Pro navození té správné letní atmosféry je vystavení osazeno umělým pomerančovníkem, barovou deskou s kartonovými skleničkami a naaranžovanými plátky pomeranče, které jsou hlavním doplňkem italských letních drinků. „V rámci grafických návrhů jsme se, až na malé úpravy, které provázejí snad každý projekt, trefili designem na první dobrou. Klíčový vizuál byl krásně zpracovaný a o to lépe se s ním pracovalo,“ chválí si spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago, a dodává: „Prozatím máme na vystavení samé kladné ohlasy, což nás velmi těší.“

Oranžová hraje prim

Aktivace, která se vyznačuje jasně oranžovou barvou Aperolu a hravou atmosférou, odráží společenský a bezstarostný pohled aperitivů z této italské rodiny. Jednopaletí je vyrobeno z kombinace kartonu, voštiny, plastu, dále je doplněno o maketu velké lahve Aperolu. Narazit na něj můžete v prodejnách Makro po celé České republice.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This