Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron

V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu. S vystaveními z kategorie alkoholických nápojů se mohou zákazníci setkávat  ve vybraných prodejnách Makro, v Kauflandu či v duty free zóně na pražském Letišti Václava Havla. Realizované shop in shopy se od sebe liší nejen umístěním, ale také provedením, které ukazuje, s jakými materiály v Dagu aktivně pracujeme.

Stará myslivecká

Výstavní stojan byl navržen speciálně pro prodejnu na pražském letišti tak, aby už z dálky připomínal destilační kolonu. Jeho základem je kovová konstrukce, kterou doplňuje laminátová deska s plechovými policemi v povrchové mosazné RAL úpravě. Samotný tank, včetně podstavy, je řešen kompletně z plastu stříkaného v dekoru mosaze. „Typicky český nápoj Stará žitná myslivecká oslavil v loňském roce 500 let od svého vzniku. Proto jsme vytvořili unikátní shop in shop připomínající varnu, ve které se alkohol dříve vařil. Z té se přímo stáčí do lahví umístěných hned vedle ní,“ vysvětluje záměr Lucie Michajlov z agentury Dago a dodává: „Veškeré materiály, které jsme pro výrobu tohoto stojanu využili, splňují přísná bezpečnostní pravidla, která je pro umístění vystavení na letišti třeba dodržet.

Heffron

Další vystavení bylo realizováno v rámci značky Heffron. „Dago vždy dokáže přijít s originálním a neotřelým řešením nového vystavení. Poté, co jsme v loňském roce rozšířili nabídku značky Heffron o dva další rumy a dva rumové elixíry, jsme je chtěli v místě prodeje adekvátně odprezentovat a umožnit tak spotřebitelům, kteří si značku Heffron oblíbili, ochutnat i její nové varianty,“ říká brand manager Michal Kučera z Palírny U Zeleného Stromu a pokračuje: „Potěšilo mě, že se toho Dago ujalo s nadšením. Výsledná vystavení hovoří sama za sebe. I díky nim si lidé k novinkám od Heffronu našli cestu a začali je nakupovat opakovaně, což bylo naším hlavním cílem.“

Vystavení pro Makro

Shop in shop o velikosti jedné europalety nabízí možnost vystavení kompletního sortimentu rumu Heffron. Na jeho výrobu byla použita kombinace plastových a koplastových komponent včetně reálného travního koberce použitého na záda stojanu. Provedení doplňují světelné rámečky s měnitelnou grafikou. „Vystavení je čisté, jednoduché, ale přesto velmi originální a nápadité a vyhovuje požadavkům klienta,“ zhodnotila Lucie Michajlov.

Dalším projektem pro představení nových příchutí rumu Heffron je realizace světelného čela vyrobeného přímo na míru pro sekci s alkoholickými nápoji pro pobočku Makra v Ústí nad Labem. Každá část shop in shopu poskytuje dostatečný prostor pro prezentaci nových příchutí rumu Heffron. Provedení je vyrobeno z permanentních materiálů, jako jsou PSH, koplast, dibond, PMMA, a z hliníkových profilů a je doplněno o velká záda s poutavými světelnými prvky, které upozorňují na jednotlivé příchutě rumu.

Poslední projektem v rámci komunikace novinek od značky Heffron bylo dvoupaletí, se kterým se mohli zákazníci setkat ve vybraných prodejnách Kaufland. Shop in shop byl zhotoven z pevného kartonu s voštinou a byl doplněn o skutečné prvky, které navozovaly jednotlivé příchutě rumů. Jednalo se například o kokosy či o jutové pytle s kávovými zrny.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This