Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron

V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu. S vystaveními z kategorie alkoholických nápojů se mohou zákazníci setkávat ve vybraných prodejnách Makro, v Kauflandu či v duty free zóně na pražském Letišti Václava Havla. Realizované shop in shopy se od sebe liší nejen umístěním, ale také provedením, které ukazuje, s jakými materiály v Dagu aktivně pracujeme.
Stará myslivecká
Výstavní stojan byl navržen speciálně pro prodejnu na pražském letišti tak, aby už z dálky připomínal destilační kolonu. Jeho základem je kovová konstrukce, kterou doplňuje laminátová deska s plechovými policemi v povrchové mosazné RAL úpravě. Samotný tank, včetně podstavy, je řešen kompletně z plastu stříkaného v dekoru mosaze. „Typicky český nápoj Stará žitná myslivecká oslavil v loňském roce 500 let od svého vzniku. Proto jsme vytvořili unikátní shop in shop připomínající varnu, ve které se alkohol dříve vařil. Z té se přímo stáčí do lahví umístěných hned vedle ní,“ vysvětluje záměr Lucie Michajlov z agentury Dago a dodává: „Veškeré materiály, které jsme pro výrobu tohoto stojanu využili, splňují přísná bezpečnostní pravidla, která je pro umístění vystavení na letišti třeba dodržet.“
Heffron
Další vystavení bylo realizováno v rámci značky Heffron. „Dago vždy dokáže přijít s originálním a neotřelým řešením nového vystavení. Poté, co jsme v loňském roce rozšířili nabídku značky Heffron o dva další rumy a dva rumové elixíry, jsme je chtěli v místě prodeje adekvátně odprezentovat a umožnit tak spotřebitelům, kteří si značku Heffron oblíbili, ochutnat i její nové varianty,“ říká brand manager Michal Kučera z Palírny U Zeleného Stromu a pokračuje: „Potěšilo mě, že se toho Dago ujalo s nadšením. Výsledná vystavení hovoří sama za sebe. I díky nim si lidé k novinkám od Heffronu našli cestu a začali je nakupovat opakovaně, což bylo naším hlavním cílem.“
Vystavení pro Makro
Shop in shop o velikosti jedné europalety nabízí možnost vystavení kompletního sortimentu rumu Heffron. Na jeho výrobu byla použita kombinace plastových a koplastových komponent včetně reálného travního koberce použitého na záda stojanu. Provedení doplňují světelné rámečky s měnitelnou grafikou. „Vystavení je čisté, jednoduché, ale přesto velmi originální a nápadité a vyhovuje požadavkům klienta,“ zhodnotila Lucie Michajlov.
Dalším projektem pro představení nových příchutí rumu Heffron je realizace světelného čela vyrobeného přímo na míru pro sekci s alkoholickými nápoji pro pobočku Makra v Ústí nad Labem. Každá část shop in shopu poskytuje dostatečný prostor pro prezentaci nových příchutí rumu Heffron. Provedení je vyrobeno z permanentních materiálů, jako jsou PSH, koplast, dibond, PMMA, a z hliníkových profilů a je doplněno o velká záda s poutavými světelnými prvky, které upozorňují na jednotlivé příchutě rumu.

Poslední projektem v rámci komunikace novinek od značky Heffron bylo dvoupaletí, se kterým se mohli zákazníci setkat ve vybraných prodejnách Kaufland. Shop in shop byl zhotoven z pevného kartonu s voštinou a byl doplněn o skutečné prvky, které navozovaly jednotlivé příchutě rumů. Jednalo se například o kokosy či o jutové pytle s kávovými zrny.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK








