Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Zvolil formu soutěže, v níž lidé mohli vyhrát Volkswagen T-Roc. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Vystavení v obchodech plnilo hlavně edukativní funkci. „Prostřednictvím soutěže jsme chtěli lidi poučit, proč by v autě nemělo balení žvýkaček nikdy chybět. Při řízení udržují pozornost, a pokud se člověk chystá na osobní nebo pracovní schůzku, tak se pro osvěžení hodí mít žvýkačky vždy po ruce,“ vysvětluje poselství kampaně Petr Galkaněvič, Trade Marketer CZ&SK ze společnosti Mars.

Zprávu o hlavní výhře soutěže i poselství celé kampaně umocňuje nejviditelnější prvek vystavení – zmenšenina Volkswagenu T-Roc. Chtěli jsme vytvořit jeh nejvěrnější miniaturu včetně zaoblených tvarů. Jenže lepenka, která na vystavení převládá, se špatně ohýbá a tvaruje. Proto si výroba zmenšeniny vyžádala speciální postupy. Využili jsme drátěnou maketu v životní velikosti, podle níž jsme miniaturu vymodelovali snadněji. Veškerý vývoj modelu jsme konzultovali s centrálou Volkswagenu v Německu, aby co nejvíc odpovídal skutečnosti.

Model poutá pozornost točícími se koly, které pohání malý motor na baterie. Zákazníkovy oči okamžitě postřehnou také blikající LED diody na obou stranách miniatury. Právě pohyblivostí modelu a světelnými efekty jsme maximalizovali vizuální atraktivitu vystavení, které zvyšuje rozpoznatelnost v prodejně a zdůrazňuje prezentované žvýkačky Orbit.

Věrohodnost dodává imitace pohybu auta i silnice pod ním. V pozadí vystavení, kterých bylo vyrobeno kolem stovky kusů, se tyčí obrázek horské krajiny. „Všechno dohromady vyvolává v nakupujících emoce spojené s výletem ve vyhraném autě. Spojitost se soutěží podtrhují rovněž jednoduché nápisy, které zákazníka přímo směřují k tomu, jak může vystavený vůz vyhrát,“ doplňuje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.

Česko-slovenská kampaň, která oslovovala veřejnost nejen na prodejnách Tesco a Globus, skončila na konci června. „V průběhu celé kampaně jsem obdržel samé pozitivní reakce. Vystavení si oblíbili jak prodejci, tak zákazníci. Šlo o skvělý projekt, který posunul exekuci dočasných vystavení na česko-slovenském trhu opět o krok kupředu,“ dodává Petr Galkaněvič.

Těší nás, že jsme mohli na projektu pracovat s klientem Mars, který se nebojí do českého prostředí in-store komunikace vnést odvážnější prvky, jež jsou standardem zatím spíše na západ od našich hranic.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This