„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…
Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu

Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Abyste udělali velkou změnu ve fungující společnosti v době pandemické bouře, která otřásla společností i trhem, musíte mít vizi. Musíte mít odvahu. Musíte se zaměřit na příležitosti a pak si začít prorážet cestu jako dravá ryba proti proudu řeky. Nesmíte se nechat odradit skepsí a frustrací okolí, nebo dílčími neúspěchy, a jít dál. Tak nějak, trochu abstraktně, bychom mohli popsat, co stálo v pozadí transformace DAGO, která se u nás udála během posledních dvou let.
Dopady pandemie v retailu
Pandemie dopadla tvrdě na celou oblast obchodu a marketingu, společnosti přestaly masivně investovat do podlinkové reklamy, ačkoliv lidé (po odeznění počátečního šoku) do obchodů nepřestali chodit. A ti, kteří nezůstali s rukami v klíně, mohli naplno využít čas a prostor pro zviditelnění svých značek.
Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle, je krátkodobého charakteru, a právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu, který se kreativně rozvíjí, jeho životnost je delší, tisk kvalitnější a technologicky umožňuje (často i v kombinaci s jinými materiály a originálními doplňky) moderní a skvělé realizace po estetické i funkční stránce.
Krize jako nová příležitost
Krizi ve společnosti i v businessu jsme vzali jako příležitost zrevidovat interní fungování procesů i lidského potenciálu. A změny rozhodně nebyly jen „kosmetické“. Vybudovali jsme úplně nové produkční oddělení, dodali mu nové IT nástroje, jak řídit efektivněji výrobu. Z toho vyplynulo hladší fungování obchodního týmu a také lépe zacílená práce technologů. Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce.
Také jsme přijali jsme nové pracovníky do všech oddělení a několik lidí se v rámci firmy přesunulo na jiné pozice, které jim lépe „sedí“. Ještě více se koncentrujeme na kreativitu, klientům nechceme nabízet možnost jen dohnat svoji konkurenci, ale skrze jejich vystavení podpořit unikátnost a osobitost značky nebo kampaně. V neposlední řadě jsme výrazně investovali do výroby samotné, a to především do nákupu nejmodernějších tiskařských strojů a řezacích plotterů. Umíme vyrábět nejenom super rychle a kvalitně, ale především ekologicky a udržitelně, například karton dodáváme s FSC certifikátem.
NEW EDGE POS KOMUNIKACE
Tohle všechno stojí za myšlenkou „NEW EDGE POS KOMUNIKACE“. Nové prostředí, potřeby a přístupy v post pandemické realitě i změny nás samotných, jejichž hlavní dominantou jsou top level kreativita, rychlost, efektivita a spolehlivost naší výroby i all-in one fullservisu. Tyto změny nás připravily na nové výzvy na prodejních plochách obchodů a ve vývoji POS materiálů našich klientů. Abychom mohli tomuto dostát i v dalších náročných letech, budeme stále pracovat na preciznosti se smyslem pro detail a fungování jako ta pověstná kolečka v hodinářském strojku. Chceme být tím nejlepším partnerem, který bude klienta podporovat i obohacovat ve světě retailu, v jakékoli době.
Váš DAGO team
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY