Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí. Přesto i osvědčené vánoční symboly jako jsou úhledně zabalené dárky, saně, či čokoládoví medvídci, umí strhnout pozornost.
 
Jak si společnosti vyhrály s vánočními aktivacemi? Hodnocení těch nejlepších pro vás připravila naše projektová manažerka Lenka Lahaije.
 
 
Lindt
 
K Vánocům neodmyslitelně patří zaběhnuté a staletími prověřené tradice a symboly. Tyto pak vládnou v plné síle na prodejních plochách po celý advent, ba i dřív. Z jednoduchého, avšak poutavého vystavení od Lindtu pro český trh kouzelná atmosféra přímo dýchá. Saně, které „řídí“ jejich jedinečný medvídek v tradiční kombinaci zlaté a červené barvy, jsou okouzlující.
 
 
Prada
 
Na červenou barvu vsadila také Prada, která ale pojala celou věc trochu odvážněji: čistě, moderně a minimalisticky, čímž se trochu vymyká stereotypu a působí svěže a neotřele.
 
 
Jo Malone 
 

To pop-up pro Jo Malone si zvolil tradičnější cestu. Pracuje se symbolem dárku, se kterým si ale vyhrál v mnoha podobách. Celý prezentační prostor je umístěn v obřím dárku ozdobeném mašlí a vevnitř se zákazník pokochá spoustou dalších skvostných balíčků. Tradiční zlatá dodává punc luxusu. Prostě radost pohledět.

Hodnotila: Lenka Lahaije

Zdroj: Marketing & Media 50/2022

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
undefined
undefined
undefined
Share This