Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Zlatou medaili si v celoročním klání POP STAR odnáší náš paletový ostrov Jägermeister, jehož součást tvořil poprvé v historii české in-store komunikace hologram. Na druhém místě se umístil shop-in-shop pro whiskey Tullamore D.E.W. Slovy našeho Managing partnera Daniela Jesenského, oba oceněné projekty ukazují, že odvážná a kreativní řešení dávají smysl. Jedná se o typické realizace cílící nejen podporu prodeje, ale i budování prezentovaných značek skrze originální nákupní zážitek.
Vystavení pro Jägermeister si ze soutěže POP STAR odnáší 8,8 bodu. Kromě holografické projekce jelena na něm zaujmou i další prvky, například gravírované, podsvícené jelení hlavy nebo vestavěný mrazák, z nějž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů. O úspěšnosti tohoto projektu svědčí i jeho absolutní vítězství na listopadových POPAI Awards.
Shop-in-shop pro irskou whiskey Tullamore D.E.W., který jsme zhotovili jen v jediném provedení, obdržel 8,53 bodu. Momentálně ho můžou nakupující vidět v prodejně Makra na pražském Černém Mostě. K usednutí je tam lákají kožená křesílka, a na straně se vyjímá velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje. Nechybí stylizované kaskádovité vystavení, kde jsou v řadách připraveny k odběru láhve prémiové whiskey.
Marketingovou akci, během které distributor této whiskey zákazníkům představil přepracovanou vizuální identitu, doplňovaly také dvoupaletové ostrovy v řadě prodejen český a slovenských řetězců.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
SK


