Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne v červnu a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

V kategorii alkoholických nápojů postoupila do finále naše loď Captain Morgan, která se objevila v obchodech řetězce Globus. Upoutá hlavně svou neobvyklou výškou, prémiovým provedením ze dřeva a dominantní postavou kapitána. Velmi nás těší, že po loňském úspěchu doma si toto vystavení vybojovalo dobré místo také mezi zahraniční konkurencí.

Nadějnými „želízky v ohni“ budou také dvě realizace, které jsme zhotovili pro Kofolu. Odbornou porotu zaujala kampaň s robotem Karlem, která propagovala nové příchutě. Druhým úspěšným počinem pro Kofolu, který postupuje do finále, je luxusní paletový ostrov spojující whiskey Four Roses a Royal Crown Colu.

Přinejmenším třetí místo získá také regálové čelo bonbonů M&M’s. Přitahuje pozornost především vtipně vyhlížejícími maskoty a kousky čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Pátou nominaci získal interaktivní shop-in-shop Oral-B pro společnost PROCTER & GAMBLE. Disponuje speciálním systémem, který bez fyzického propojení včas detekuje nadměrné vzdálení vystaveného produktu. Zajímavostí je i monitoring interakce se zákazníkem, který poskytuje data pro analýzu prodeje.

Každé získané ocenění nám ukazuje, že naše snaha vytvářet kvalitní řešení zaměřená na zákazníky, má smysl. Děkujeme všem klientům, kteří nám dávají možnost na těchto zajímavých projektech pracovat!

Váš tým DAGO

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Irsko letí na med od českých včel

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Irsko letí na med od českých včel
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
undefined
undefined
undefined
Share This