MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za září 2023 je realizace Jupík
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 09/2023. Vítězem měsíce je shop in shop Jupík. Druhé místo získalo vystavení Pilsner Urquell. Třetí místo obsadila realizace Werther´s. V září bylo hodnoceno 9 in-store...
Zboží a prodej: Vyplatí se reflektovat NEJNOVĚJŠÍ TRENDY
Čerpací stanice se staly centrem mnoha služeb pro motoristy a zákazníky z okolí. Jejich interiér by měl být čistý, atraktivní a efektivní, a splňovat očekávaná kritéria. Navrhování a realizace čerpací stanice je složitý úkol, který musí splňovat různá nařízení a normy...
mistoprodeje.cz: Předávání vítězného diplomu v soutěži POP Star v Plzeňském Prazdroji
V soutěži POP Star se vítězem stalo vystavení Radegast, které se zaměřuje na udržitelnost a boj o vodu. Spotřebitelé měli možnost hlasovat pro projekt, který značka Radegast podpoří s částkou 1 milion korun na záchranu vodních zdrojů. Předávání ocenění se konalo v pražs...
Retail News: KÁVOVÉ MODULY ZAHAJUJÍ SPOLUPRÁCI ZNAČKY J.J.DARBOVEN SE SÍTÍ PEKÁREN MARTIN
Společnost J.J.Darboven vybavila pekárny Martin moduly pro sortiment káv, které mají luxusní design a jsou umístěny ve čtyřech pobočkách Pekáren Martin. Projekt byl oceněn partnerem J.J.Darboven i zástupci pekáren Martin a věří se, že moduly pozitivně ovlivní prodeje....
mistoprodeje.cz: POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum oznámil vítěze soutěže POP STAR 08/2023. První místo získal shop in shop Red Bull, druhé místo Beefeather a třetí místo Metaxa. Porota hodnotila in-store pop realizace podle kritérií kreativity, provedení...
Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost
V nabídce teplých nápojů jsou různé druhy kávy, čaje, kakaa a cereálních nebo vitaminových nápojů. V prvních šesti měsících roku 2023 si každá česká domácnost zakoupila teplý nápoj a utratila za něj průměrně 1 200 Kč. Káva je nejčastěji kupovaným nápojem, zatímco ovocné...
POS a POP: udržitelnost, funkčnost i kreativita
POS a POP nosiče v kombinaci s obaly musí zaujmout zákazníky a lze toho dosáhnout různými způsoby, jako je použití přírodních materiálů, jednoduchý design a funkčnost. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po ekologičtějších materiálech a využití digitálních tech...
pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ
Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...
mistoprodeje.cz: Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Společnost J.J.Darboven spustila projekt vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv. Moduly jsou navrženy tak, aby přitáhly zrak zákazníků a nabízí edukativní funkci, která přibližuje zákazníkům nabízený sortiment a původ kávy. Tyto moduly jsou k dispozici ve...
mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.