MISTOPRODEJE: DAGO se opět stává hlavním partnerem portálu mistoprodeje.cz
Společnost DAGO potvrdila svoji roli hlavního partnera P.O.P. portálu mistoprodeje.cz i pro letošní rok.
Miestopredaja.sk: Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné. [pdf-embedder...
Popai.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného.
Zboží a prodej 1-2/23: Nová éra retailu
Čtrnáctý ročník konference POPAI Fórum 2022 se po druhé za sebou uskutečnil v moderním multifunkčním centru O2 universum.
Retailnews.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Předávání ocenění v soutěži POP STAR v Kofole ČeskoSlovensko
Motto „Life is funny, když máš money“ provázelo vítěznou listopadovou realizace společnosti Kofola ČeskoSlovensko pro brand Semtex ve spolupráci s DAGO, s.r.o. na řetězci Albert Česká republika. [pdf-embedder...
Popai.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží.
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. [pdf-embedder...
Popai.cz: Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete.
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.