mistoprodeje.cz: Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Společnost DAGO vytvořila pro Royal Crown Colu na prodejnách Albert a Kaufland speciální shop in shop, který přenáší atmosféru jižanské Ameriky. Zákazníci se mohou zúčastnit soutěže o zájezd do kolébky Royal Crown Coly. Vystavení nabízí dostatek místa pro zásobu produkt...
zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci
Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...
Marketing & Media: Jde o to dobře vystavit a rychle prodat
V oblasti in store komunikačních prostředků jsou zákazníci opatrnější a mají vyšší požadavky. Výrobci POS zaznamenali větší obezřetnost ze strany klientů kvůli situaci s pandemií a válečným konfliktům. Udržitelnost je velkým tématem, ale zákazníci bojují s vyšší cenou...
Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI
Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...
Retail News: RADEGAST LÁKÁ NA HOŘKOST I SVĚTELNÉ A ZVUKOVÉ EFEKTY. NOVÁ AKTIVACE ZASÁHNE LIDSKÉ SMYSLY
Společnost Plzeňský Prazdroj vytvořila nové aktivace piva Radegast, které jsou k vidění od ledna v některých hypermarketech Albert. Set POS materiálů obsahuje endcapy, paletový ostrov a regálový modul, které prezentují značku Radegast a další klíčové symboly. Endcap obs...
mistoprodeje.cz: Vyhlášení cen P.O.P. Star za rok 2022 ovládl Božkov Republica
V sídle agentury ppm factum v Praze se konalo historicky první veřejné slavnostní předávání cen P.O.P. STAR za rok 2022. Vítězem se stala společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. se svým produktem Božkov Republica. Soutěž hodnotí shop in shop realizace v obchodech a markete...
mistoprodeje.cz: POP STAR za únor 2023 jsou realizace Coca Cola a Staropramen
Portál Mistoprodeje.cz a společnost ppm factum vyhlásily vítěze soutěže POP STAR 02/2023. V únoru zvítězily realizace Coca Cola a Staropramen, třetí místo obsadila realizace Pilsner Urquell. Odborná porota hodnotila 9 in store pop realizací ve třech kritériích:...
RETAIL NEWS: Trendy v POS podle vítězů
Na zaujetí zákazníka mají tvůrci POS méně času než v minulosti, a proto je nutné, aby jejich produkty zaujaly okamžitě, upoutaly pozornost a z potenciálních zákazníků udělaly nakupující. Jak toho dosáhnout, prozradili vítězové 14. ročníku soutěže POPAI Awards....
ATOZ MARKETING SERVICES: Projet cílovou čáru je vždy výzva
O vybraných projektech, které v loňském roce získaly ocenění POPAI Awards 2022 za nejlepší reklamní prostředky v in-store komunikaci, se přišli informovat účastníci únorového semináře asociace POPAI CE. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE.CZ: Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.