Retail News: KÁVOVÉ MODULY ZAHAJUJÍ SPOLUPRÁCI ZNAČKY J.J.DARBOVEN SE SÍTÍ PEKÁREN MARTIN
Společnost J.J.Darboven vybavila pekárny Martin moduly pro sortiment káv, které mají luxusní design a jsou umístěny ve čtyřech pobočkách Pekáren Martin. Projekt byl oceněn partnerem J.J.Darboven i zástupci pekáren Martin a věří se, že moduly pozitivně ovlivní prodeje....
mistoprodeje.cz: POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum oznámil vítěze soutěže POP STAR 08/2023. První místo získal shop in shop Red Bull, druhé místo Beefeather a třetí místo Metaxa. Porota hodnotila in-store pop realizace podle kritérií kreativity, provedení...
Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost
V nabídce teplých nápojů jsou různé druhy kávy, čaje, kakaa a cereálních nebo vitaminových nápojů. V prvních šesti měsících roku 2023 si každá česká domácnost zakoupila teplý nápoj a utratila za něj průměrně 1 200 Kč. Káva je nejčastěji kupovaným nápojem, zatímco ovocné...
POS a POP: udržitelnost, funkčnost i kreativita
POS a POP nosiče v kombinaci s obaly musí zaujmout zákazníky a lze toho dosáhnout různými způsoby, jako je použití přírodních materiálů, jednoduchý design a funkčnost. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po ekologičtějších materiálech a využití digitálních tech...
pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ
Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...
mistoprodeje.cz: Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Společnost J.J.Darboven spustila projekt vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv. Moduly jsou navrženy tak, aby přitáhly zrak zákazníků a nabízí edukativní funkci, která přibližuje zákazníkům nabízený sortiment a původ kávy. Tyto moduly jsou k dispozici ve...
mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...
zboziaprodej.cz: Konzervativní trh se rozhýbal
Česko je jedním z průkopníků bezobslužných prodejen, které se zaměřují na design, interaktivitu a udržitelné materiály. Nové technologie a datová analýza společně s personalizovanými nabídkami zlepšují zákaznický zážitek v retailu. Moderní obchody se zaměřují na moderni...
mam.cz: Jak na efektivní in-store komunikaci? Dozvíte se v kurzu POPAI
Sdružení POPAI Central Europe pořádá certifikovaný kurz Základy in-store komunikace v září. Kurz se koná v holešovickém podniku Město Moře a účastníci se dozvědí o komunikaci v retailu, využívání nástrojů a budou se účastnit interaktivních workshopů. Moderátorkou je...
mistoprodeje.cz: POP STAR za červen 2023 je realizace Whiskas
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 06/2023. První místo získala realizace Whiskas, druhé místo Amundsen a třetí místo Royal Crown Cola. Hodnotilo se kreativní řešení, produkční provedení a potenciál upoutání...
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.