Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media

Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Innocent: A proč nezkusit modrou?
Značka Innocent, která si zakládá na svém udržitelném přístupu ke zdraví i přírodě, uvedla v roce 2019 na britský trh novou řadu ovocně-zeleninových nápojů se zdravotními benefity obohacených vitaminy, minerály a bylinnými ingrediencemi pod názvem Innocent Plus, včetně překvapivé modré varianty. O rok později novinku promovala také na francouzském trhu a stejně jako jinde postavila i komunikaci v místě prodeje na živých barvách. Pro širokosortimentní prodejny připravila firma LVH brandované lednice v modré barvě, aby vyniklo spojení s pro nápoj zvláštní modrou barvou. Pro zákazníky byla připravena aktivace v podobě hostesky a ochutnávek. Díky grafice, která byla zcela v souladu s nadlinkovou komunikací v té době, a díky maketám barevných lahví s kvalitním otiskem, byl tento kiosek nepřehlédnutelný a poutal pozornost nakupujících.
Hodnocení: 4 / 5
Značka Innocent chce svými výrobky vybočovat z řady, stejnou strategii zvolila i v případě brandování lednic a promo stolků. A chybu rozhodně neudělala. Lednice se na první pohled odlišuje od zbytku obchodu a vypadá spíše jako pěkný brandovaný regál vkusně doplněný podlahovou samolepkou. Makety nápojů na dřevěném podstavci jsou nepřehlédnutelné a skvěle poutají pozornost potenciálního kupujícího.
Dr Pepper: tady fandí všichni
Fansville je vymyšlené město v sérii parodických reklam značky Dr Pepper. Ta zobrazuje komunitu obyvatel, z nichž je každý vášnivým fotbalovým fanouškem, včetně novorozenců. Značka se ke konceptu vrací už několik sezon a stále více využívá širší obsah a pojí s ním komunikaci v dalších místech, nejen v televizi. Díky rozmanitému obsazení a bohaté výpravě je možné dobře využívat různé předměty a symboly například při tvorbě reklamy na prodejní plochy. To byl i případ brandovaného pickupu s otevřeným nákladním prostorem. Dočasný stojan dokáže pojmout několik druhů balení nápoje od dvoulitrových přes „sixpack“ až po karton s 12 lahvemi. Na bočních stranách jsou záběry na město, celý stojan je především v barvách značky – tedy v hnědočervené a bílé. Pro společnost Keurig Dr Pepper, do jejíhož portfolia značka patří, vytvořila stojan firma Rapid Displays.
Hodnocení: 3 / 5
Dr Pepper bych velmi pochválila za reklamní tah s vymyšleným městečkem Fansville a na něj navazující další reklamní činnosti, ovšem tento stojan mne velmi nezaujal. Z přední strany stojanu není zcela jasná hlavní myšlenka a z bočního pohledu kazí celkový dojem disproporce automobilu. Vcelku dobrý nápad, který ale nebyl bohužel dotažen až do konečného detailu.
Red Bull: vzhůru na další party
Paletový stojan v podobě auta je skoro vždycky sázkou na jistotu. Obzvláště, pokud je tak pevně spojen se značkou jako v tomto případě. 3D displej téměř v „životní velikosti“, celý z vlnité lepenky s kvalitním ofsetovým tiskem a lakováním. Otevřené uspořádání papírového Landroveru Defendera přitahuje pozornost k plechovkám pod kapotou, v kabině řidiče, ale i v nákladním prostoru a povzbuzuje nakupující, aby si spontánně pořídili něco na další party. Navzdory své velikosti může být prezentace POS rychle nainstalována pouze jednou osobou díky prefabrikovaným dílům: minimální manipulace pro optimální emoce a zapojení značky. Realizace byla oceněna v roce 2019 druhým místem na POPAI Awards DACH v kategorii Nápoje a tabák (dočasný displej). Vytvořila jej firma DS Smith Packaging Deutschland.
Hodnocení: 5 / 5
Toto paletové vystavení rozhodně nepřehlédnete. Auto v životní velikosti, kompletně z kartonu a ještě jej dokáže sestavit pouze jedna osoba — to jsou kritéria, která si přeje splnit kde jaký klient v rámci své POS kampaně a rozhodně není zcela jednoduché přijít ze strany výrobce s nápadem, jako je tento. Tomuto vystavení opravdu tleskám, své ocenění si zaslouží.
Hodnotila Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK


