Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Innocent: A proč nezkusit modrou?
Značka Innocent, která si zakládá na svém udržitelném přístupu ke zdraví i přírodě, uvedla v roce 2019 na britský trh novou řadu ovocně-zeleninových nápojů se zdravotními benefity obohacených vitaminy, minerály a bylinnými ingrediencemi pod názvem Innocent Plus, včetně překvapivé modré varianty. O rok později novinku promovala také na francouzském trhu a stejně jako jinde postavila i komunikaci v místě prodeje na živých barvách. Pro širokosortimentní prodejny připravila firma LVH brandované lednice v modré barvě, aby vyniklo spojení s pro nápoj zvláštní modrou barvou. Pro zákazníky byla připravena aktivace v podobě hostesky a ochutnávek. Díky grafice, která byla zcela v souladu s nadlinkovou komunikací v té době, a díky maketám barevných lahví s kvalitním otiskem, byl tento kiosek nepřehlédnutelný a poutal pozornost nakupujících.
Hodnocení: 4 / 5
Značka Innocent chce svými výrobky vybočovat z řady, stejnou strategii zvolila i v případě brandování lednic a promo stolků. A chybu rozhodně neudělala. Lednice se na první pohled odlišuje od zbytku obchodu a vypadá spíše jako pěkný brandovaný regál vkusně doplněný podlahovou samolepkou. Makety nápojů na dřevěném podstavci jsou nepřehlédnutelné a skvěle poutají pozornost potenciálního kupujícího.
Dr Pepper: tady fandí všichni
Fansville je vymyšlené město v sérii parodických reklam značky Dr Pepper. Ta zobrazuje komunitu obyvatel, z nichž je každý vášnivým fotbalovým fanouškem, včetně novorozenců. Značka se ke konceptu vrací už několik sezon a stále více využívá širší obsah a pojí s ním komunikaci v dalších místech, nejen v televizi. Díky rozmanitému obsazení a bohaté výpravě je možné dobře využívat různé předměty a symboly například při tvorbě reklamy na prodejní plochy. To byl i případ brandovaného pickupu s otevřeným nákladním prostorem. Dočasný stojan dokáže pojmout několik druhů balení nápoje od dvoulitrových přes „sixpack“ až po karton s 12 lahvemi. Na bočních stranách jsou záběry na město, celý stojan je především v barvách značky – tedy v hnědočervené a bílé. Pro společnost Keurig Dr Pepper, do jejíhož portfolia značka patří, vytvořila stojan firma Rapid Displays.
Hodnocení: 3 / 5
Dr Pepper bych velmi pochválila za reklamní tah s vymyšleným městečkem Fansville a na něj navazující další reklamní činnosti, ovšem tento stojan mne velmi nezaujal. Z přední strany stojanu není zcela jasná hlavní myšlenka a z bočního pohledu kazí celkový dojem disproporce automobilu. Vcelku dobrý nápad, který ale nebyl bohužel dotažen až do konečného detailu.
Red Bull: vzhůru na další party
Paletový stojan v podobě auta je skoro vždycky sázkou na jistotu. Obzvláště, pokud je tak pevně spojen se značkou jako v tomto případě. 3D displej téměř v „životní velikosti“, celý z vlnité lepenky s kvalitním ofsetovým tiskem a lakováním. Otevřené uspořádání papírového Landroveru Defendera přitahuje pozornost k plechovkám pod kapotou, v kabině řidiče, ale i v nákladním prostoru a povzbuzuje nakupující, aby si spontánně pořídili něco na další party. Navzdory své velikosti může být prezentace POS rychle nainstalována pouze jednou osobou díky prefabrikovaným dílům: minimální manipulace pro optimální emoce a zapojení značky. Realizace byla oceněna v roce 2019 druhým místem na POPAI Awards DACH v kategorii Nápoje a tabák (dočasný displej). Vytvořila jej firma DS Smith Packaging Deutschland.
Hodnocení: 5 / 5
Toto paletové vystavení rozhodně nepřehlédnete. Auto v životní velikosti, kompletně z kartonu a ještě jej dokáže sestavit pouze jedna osoba — to jsou kritéria, která si přeje splnit kde jaký klient v rámci své POS kampaně a rozhodně není zcela jednoduché přijít ze strany výrobce s nápadem, jako je tento. Tomuto vystavení opravdu tleskám, své ocenění si zaslouží.
Hodnotila Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY