Máme Shop! Global Award za Somersby

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty

Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu si odnášíme cenu za nejlepší semipermanentní vystavení v kategorii alkoholických nápojů. Stojan Somersby byl dříve oceněn jako nejlepší realizace z kartonu v rámci POPAI CE Awards 2016 a díky tomu získal možnost soutěžit také v Shop! Global Awards.

Vítězná realizace v podobě kartonového stojanu podporuje prodej cideru Somersby od společnosti Budějovický Budvar n.p. na moderním trhu. Kaskádovité police usnadňují odběr zboží a nechávají vyniknout všechny nabízené druhy cideru. Stojan při zachování maximální jednoduchosti zhmotnil v místě prodeje charizma značky Somersby a navázal na obsah její komplexní komunikace.

Celkovou image a emoční potenciál pozvedla také aplikace 3D loga značky a košíku z pravého proutí. Celkové pojetí stojanu podporuje příjemný odběr zboží, atmosféru pohodového letního dne navozuje řada prvků například vizuál balónu, křeslo usazené do zahrady nebo zmíněný proutěný košík na jablka vložený do nejvyšší police. Ovocný původ nápoje podtrhuje košatá jabloň, která završuje dřevěné police s vystavenými produkty.
Letošního sedmého ročníku globální soutěže se účastnilo 63 realizací ze všech kontinentů, které se o vítězství ucházely v 19 kategoriích. Ceny budou vítězům předány na mezinárodním veletrhu GlobalShop v Las Vegas 29. března.
Váš tým DAGO

Další články

Pin It on Pinterest

Share This