Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.

V aktuálním hodnocení místa prodeje jsem se zaměřili na sezonní vystavení piva v širokosortimentních řetězcích po celém světě. Mají dvě věci společné – precizní zpracování, současně ale ve většině případů lpí na tradici.

Všechna vystavení jsou velmi zdařilá, líbivá, a proto bylo opravdu těžké vybrat tři top realizace. Spíše bych je postavila na jednu příčku než na pomyslnou bednu.
 
1. Grolsch
 
 Grolsch „swingtop“ láhev, to je prostě už ikona naprosto srostlá se značkou, takže nevsadit na její podobu při designování stojanu prostě ani nejde. Prémiové pivo vyzdvihuje velmi precizní permanentní řešení stojanu, navíc je technologicky náročné. Na to navazuje kombinace materiálů a svícení obrysové linky tvaru láhve.
 
 
2. Bud Light
 
Bud Light jsem vybrala pro zdánlivě jednoduché a přímočaré vystavení. Provedení je odlišné od klasických stojanů a pro krátkodobou aktivaci ideální, určitě by se dalo využít i pro aktivace mimo prodejní plochu. Líbí se mi barevná hravost, jasná komunikace a dominance obřích plechovek.
 
 
3. Corona
 
Sezonní aktivace značky Corona mě oslovila především nevšedním nápadem, není to jen ve stojanu, ale v konceptu a prožitku.
 
 
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2022

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pin It on Pinterest

Share This