Irsko letí na med od českých včel

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. My jsme pro tuto novinku letos vytvořili samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nečekané spojení českého medu a oblíbené irské whisky Tullamore D.E.W. poutá pozornost samo o sobě. I z tohoto důvodu byl samotný sampling pojat netradičně – tak, aby na sebe upozornil a upoutal mladší cílovou skupinu. Samplingové stánky byly vyrobeny celkem ve třech kusech, které postupně objedou vybraná místa v České republice a na Slovensku.

Stánky jsou vyrobeny z odolného lamina a plexiskla a jsou dekorovány polepy medových pláství. V samotném vystavení jsou zabudovány reprobedny, ze kterých je slyšet bzučení včel. U každého stánku stojí promotéři, kteří jsou tematicky oblečeni do včelařských kombinéz a kolemjdoucím nabízejí ochutnávky Tullamore D.E.W. Honey. K tomu jim slouží speciální tácy ve tvaru medových pláství, které mají na horní části vyfrézovány otvory na samplingové sklenice.

Pro Česko i Slovensko

Sampling Tullamore D.E.W Honey odstartoval v březnu a zákazníci se s ním budou setkávat až do konce listopadu letošního roku. Sampling bude probíhat na rušných veřejných plochách a zajímavých místech v České a Slovenské republice.

Při výrobě vystavení byl kladen důraz na jeho snadnou skladnost a rozložitelnost. „Aby se dal samplingový stánek jednoduše převážet z místa na místo, doplnili jsme celek o speciální přepravní bedny, které umožní snadnou manipulaci s jednotlivými částmi stánku,“ vysvětluje projektová manažerka z agentury Dago Eva Perglová.

 

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pin It on Pinterest

Share This